ثبت نام کنکور سراسری سال 95 از فردا آغاز می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ از فردا آغاز می شود و در روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: آزمون سراسری سال 95 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دانشگاه پیام نور،‌ غیر انتفاعی ،‌غیر دولتی و همچنین کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه دفترچه راهنما به همراه اطلاعیه تکمیلی سازمان یکشنبه 18 بهمن ماه 94 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود، گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ از روز دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش sanjesh.org آغاز می شود و در روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه پایان می پذیرد.

توکلی در ادامه گفت: هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و داوطلبان لازم است به وسیله کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت آنها مجاز است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 180 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

توکلی خاطرنشان کرد: زمان توزیع کارت ورود به جلسه  آزمون از روز یکشنبه 20 تیرماه تا چهارشنبه 23 تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و در صبح و بعد‌از ظهر پنجشنبه و جمعه 24 و 25 تیر ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار