آبادان؛

اکرام صنعتگران بیش از هرقشری در جامعه

صنعتگران باید بیش از هر قشری در جامعه مورد اکرام و احترام قرار بگیرند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: قوه قضائیه برای حمایت از سرمایه گذاری مشروع با تمام وجود و تمام امکانات در خدمت اقتصاد مقاومتی و حمایت همه جانبه از آن است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی با اشاره به اینکه در زیربناهای کشور مشکلات زیادی داریم و در برخی عصرها و نسل‌ها تابع هیچ روش و شاخصی در دنیا نبودیم افزود: در حقیقت اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد ایران است.

وی گفت: بنا به توصیه‌های رئیس قوه قضائیه، این قوه یکی از حامیان اصلی اقتصاد مقاومتی، تجارت و سرمایه گذاری مشروع در کشور است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خوزستان افزود: اعتقاد دارم صنعتگران و تاجران با قوانین مدون در کشور و با دلسوزی‌هایی که دارند، شریف ترین کسانی هستند که می توانند اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی گفت: : کسانی باید در مرکز قانونگذاری کشور حاضر باشند که با قانون آشنایی کامل و تخصص لازم را داشته باشند..

واقعا حضور صنعتگران و تولیدکنندگان در دادگاه‌ها برای ما سخت است زیرا احساس می‌کنیم وقت آنها بسیار گرانبها است چون تمام همت خود را برای تولید و توسعه اقتصادی می‌گذارند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.