اردبیل؛

افزایش سرمایه‌گذاری بخش صنعت در کوثر

فرماندار شهرستان کوثر گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت شهرستان کوثر افزایش‌ می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اردبیل؛ علیپور افزود: رایزنی‌های اساسی برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و شهرستان کوثر با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شده است و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری در بخش صنعت شهرستان کوثر افزایش یابد که این امر نیازمند اهتمام ویژه مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کوثر ظرفیت بسیار بالایی در بخش صنعت دارد، افزود: یکی از راهکارهای توسعه حوزه صنعت شهرستان کوثر جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که در این راستا اقدامات بسیار قابل توجهی انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان کوثر تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای آغاز مطالعات سرمایه‌گذاری بخش صنعت در شهرستان کوثر انجانم شده است و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری این بخش توسط دستگاه‌های مربوطه شهرستان کوثر فراهم شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند با خیالی آسوده و بدون هیچ دغدغه‌ای در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

علیپور افزود: شهرستان کوثر علاوه بر بخش صنعت ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش کشاورزی و معادن دارد و امیدواریم بتوانیم با جذب به موقع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه این شهرستان گام اساسی برداریم چرا که تحقق این امر توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.