سنندج؛

برگزاری مسابقات طرح ملی حفظ قرآن ویژه خانواده شهدا در سنندج

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سنندج از برگزاری مسابقات طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران به مناسبت دهه مبارک فجر در 29 بهمن ماه در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ازسنندج،علی مرادی، در این دوره از مسابقات قرآنی 20 نفر از حفاظ قرآنی خانواده شهدا و ایثارگران در رشته حفظ جزء یک و سی قرآن کریم با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات قرآن کریم فرزندان، همسران، مادران و پدران شهدا و جانبازان و خانواده‌های آنان شرکت کرده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سنندج با اشاره به برگزاری مسابقات تفسیر قرآن (جلد هشتم تفسیر نمونه) ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بیان کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی 12 نفر از علاقه‌مندان در رشته تفسیر حضور خواهند یافت.

مرادی افزود: مسابقات تفسیر قرآن (جلد هشتم تفسیر نمونه) ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اول اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی در پایان از برگزاری مسابقات مفاهیم قرآنی ویژه جامعه هدف خبر داد و گفت: در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات مفاهیم قرآنی آزمون کتاب مفاهیم جلد یک، دو و سه برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.