6 سال زندان به خاطر خانه‌داری بد!

پس‌ازآنکه همسر یک خانم ایتالیایی او را به آشپزی نکردن و نظافت کم در خانه متهم کرد، این خانم با مجازات 6 سال حبس روبرو شده است!

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، پس‌ازآنکه همسر یک خانم ایتالیایی ساکن روستای «سونینو» در جنوب رُم او را به آشپزی نکردن و نظافت کم در خانه متهم کرد، این خانم با مجازات 6 سال حبس روبرو شده است!

همسرِ 47 ساله‌ی این خانم طی شکایتی رسمی که به پلیس شبه‌نظامی کارابینری ارائه داد گفت گه این زن نامرتب، غذا درست نمی‌کند و اوضاع خانه فوق‌العاده به‌هم‌ریخته است. پلیس هم به‌جای رد کردن شکایت مرد (به خاطر آنکه یک اختلاف خانوادگی است) آن را به مقامات قضایی ارجاع داد. چنانچه این خانم 42 ساله به اتهام «سوئ رفتار در خانواده» مجرم شناخته شود، حکم 2 تا 6 سال زندان برای او صادر خواهد شد.

شاکی مدعی است که در دو سال گذشته همسرش به او بی‌اعتنایی می‌کند. ظرف‌ها را نمی‌شورد، آشپزی نمی‌کند و گاهی حتی او را از آشپزخانه بیرون انداخته است.

لازم به ذکر است که ماده‌واحده‌ی 572 قانون مجازات کیفری ایتالیا اجازه می‌دهد «هرکسی که به دلیل آموزش، نگهداری یا حضانت با یکی از اعضای خانواده خود یا فردی که تحت حمایت آن‌هاست، بدرفتاری کند» مجازات شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
من باید اعدام میشدم تاحالا
خخخخخ
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
به اىن مىگن حقوق بشر