حضور افشارزاده در اردوی آبی پوشان

مدير عامل باشگاه استقلال لحظاتی پيش در اردوی اعضای تيم خود حضور پيدا كرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال براي ديدار با بازيكنان و اعضای تيم خود لحظاتی پيش در اردوی آبی پوشان حضور پيدا كرد.
 
با توجه به اينكه آبی پوشان پايتخت پيش از بازی مقابل تيم استقلال اهواز در هفته نوزدهم مسابقات ليگ برتر در هتل المپيك به سر می برند از همين رو افشارزاده با حضور در اردوی استقلالی ها در نظر دارد لحظاتی را با اعضای تيم به گفتگو بپردازد و به نوعی قبل از بازی فردا برای برد به آنها دلگرمی دهد.

بهرام افشارزاده با حضور در اردوي اعضاي تيم خود در جمع انها إظهار داشت:
در ابتدا جا دارد از مظلومی ،كادرفنی و تك تك شما عزيزان بابت بازی خوب خود مقابل تيم ذوب آهن تشكر كنم و بايد بگويم شما عزيزان توانايي خود را در اين ديدار آن هم در شهر اصفهان نشان داديد.
 
وي ادامه داد:با توجه به اينكه ١٠ بازي آینده ما در تهران خواهد بود بنابراين از شما مي خواهم كه بهترين نتايج را در ديدار هاي خانگی كسب كنيد و با توجه به ايمانی كه به شما دارم اميدوارم دو جام را از آن خود كنيد و با قهرمانی لیگ و جام حذفی برای نخستین بار در تاریخ، 2 گانه را به دست آورد .اين جام برای مظلومی ،کادر فنی و تك تك شما عزيزان و هواداران است .
 
افشارزاده افزود: با توجه به ايمان و توكلی كه شما داريد اميدوارم در بازی های پيش رو موفق باشيد.به طور حتم حريف فردا را نبايد دست كم بگيريد و بايد با تمام توان در مقابل استقلال اهواز قرار گرفته و سربلند از مستطيل سبز بيرون آیید.موفقيت دور از دسترس شما عزيزان نيست و جا دارد از زحمات مظلومی سرمربی تيم ،كادرفنی و شما بازيكنان قدرداني كنم .
 
مدير عامل باشگاه استقلال در پايان خاطر نشان كرد :  من نیز به همراه اعضای هیئت مدیره سعی خواهيم كرد به تمام تعهداتمان عمل كنيم . خوشبختانه تا جايی كه امكان داشته مشكلات را برطرف كرديم و با توجه به برنامه هايي كه در پيش رو داريم در صدد هستيم در حداقل زمان به قول هایی كه به شما عزيزان داديم عمل كنيم .براي همه شما عزيزان آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم در بازي فردا با برد از مستطيل سبز خارج شويد.از هواداران آبی پوش مي خواهم كه به ورزشگاه آمده و تيم خود را مورد حمايت قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار