خطر کسر امتیاز در کمین آبی پوشان/ برهانی از لیست استقلال خط خورد

آبی پوشان پایتخت در حالی در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم استقلال اهواز می روند که در خطر کسر امتیاز نیز قرار گرفته اند.

خطر کسر امتیاز در کمین آبی پوشان/ محرومان و مصدومان استقلال
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آبی پوشان پایتخت امروز عصر تمرین خود را برای آمادگی هرچه بیشتر برابر تیم استقلال اهواز در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر در زمین شماره 2 مجموعه آزادی برگزار کردند و بعد از آن استقلالی ها برای برپایی اردو پیش از بازی با استقلال اهواز راهی هتل المپیک شدند.

** برهانی از لیست استقلال خط خورد

مهاجم تیم فوتبال استقلال با توجه به نظر مظلومی در بازی فردا مقابل تیم استقلال اهواز حضور ندارد و این بازیکن از لیست آبی پوشان خط خورده است.

این برای دومین بار است که آرش برهانی در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر از لیست آبی پوشان خط می خورد.

تیم استقلال تهران فردا ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال اهواز می رود.

** محرومان و مصدومان استقلال

خسرو حیدری و محسن کریمی به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند در بازی فردا مقابل استقلال اهواز آبی پوشان را همراهی کنند.

از طرفی نیز مهدی رحمتی و امین حاج محمدی هم به دلیل سه اخطاره بودن محرومان تی استقلال هستند و در بازی مقابل تیم استقلال اهواز از همراهی استقلال بازماندند.

** رنگ پیراهن دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز 

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در جلسه هماهنگی بازی دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز قرار شد آبی پوشان تهرانی فردا لباس یک دست آبی بر تن کنند و طالب لو دروازه بان تیم نیز پیراهن یک دست مشکی را بپوشد.

از طرفی آبی پوشان اهوازی نیز پیراهن های یک دست سفید و دروازه بان تیم فوتبال استقلال اهواز نیز پیراهن سبز را بر تن خواهد کرد.

** خطر کسر امتیاز برای استقلال!

همان طور که می دانیم بازیکنان خارجی فصل های گذشته تیم فوتبال استقلال شکایت هایی را به فیفا از این باشگاه انجام داده اند که در حال حاضر نامه ای ازسوی  کمیته انضباطی فیفا برای باشگاه استقلال در خصوص مطالبات گوران لاوره ارسال شده است.

طلب این بازیکن صربستانی 200 هزار دلار است که اگر استقلالی ها نتوانند مطالبات آن را تا 22 فوریه یعنی 3 اسفند ماه  پرداخت کنند در خطر کسر امتیاز قرار می گیرند بنابراین باشگاه استقلال تا 16 روز دیگر فرصت دارد اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار