دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از حواشی و اتفاقات جشنواره می‌گوید

محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، مهمان امشب برنامه «چراغ» می‌شود.

صادق داوری‌فر تهیه‌کننده برنامه رادیویی «چراغ» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور هنرمندان در ویژه برنامه سی و چهارمین جشنوراه فیلم فجر گفت: برنامه رادیویی «چراغ» ویژه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در 4 بخش به پوشش خبری نشست، حاشیه‌ها و گفتگو با هنرمندان می‌پردازد.

وی در ادامه بیان کرد: امشب ویژه برنامه «چراغ» با حضور محمد حیدری دبیر جشنواره و هنرمندان حاضر در سی و چهارمین سیمرغ فجر روشن می‌شود.

داوری‌فر در خصوص ساختار و محتوای برنامه «چراغ» اظهار داشت: «چراغ» یک برنامه رادیویی است که شنبه هر هفته به اخبار و حواشی سینما می‌پردازد و در حال حاضر این برنامه تحت عنوان یک ویژه برنامه، سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را در چهار بخش و با حضور چهار گوینده، گزارشگر، حاشیه‌هایی که پیرامون آن روز جشنواره رخ داده است را پوشش می‌دهد.

وی توضیح داد: در ویژه برنامه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، بنده مسئول گفتگوهای سینما، مستند و حواشی و گزارش‌های این بخش هستم و غزل نهانی نشست‌های مرتبط با اکران فیلم‌های سودای سیمرغ را آماده می‌کند.

داوری‌فر تصریح کرد: گروه برنامه‌سازی «چراغ» به طور مداوم برای تهیه گزارش‌ها و گفتگو با هنرمندان در کاخ مردمی جشنواره فجر مستقر هستند.

وی با بیان ساختار برنامه «چراغ» عنوان کرد: «چراغ» با چهار میز متنوع سینمایی تمرکز ویژه‌ای به بخش محتوایی ویژه‌برنامه دارد که بر اساس حضور کارشناسان، سازندگان و بازیگران فیلم‌های راه یافته به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به صورت زنده به روی آنتن رادیویی تهران می‌رود.

داوری فر در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی من، ساخت یک برنامه با همکاری تمام گروه است و به همین علت‌، در برنامه «چراغ» ویژه سینما، تمام عوامل گوینده، گزارشگر و حتی تهیه‌کننده هستند و این برنامه در فضایی گروهی و تعاملی شکل می‌گیرد.

گفتنی است؛ « چراغ» ویژه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر هر شب از ساعت 21 تا 22 به حاشیه‌ها و اتفاقات هر روز فیلم فجر می‌پردازد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار