رستمی: سپک تاکرا با پشتوانه سازی به هدفش می رسد

مسئول برگزاری مسابقات سپک تاکرا گفت: کیفیت مسابقات سپک تاکرا امسال نوید دهنده حضور استعدادها در این رشته است.

رضا رستمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور سپک تاکرا در رده سنی زیر 18 سال برای دومین بار در کشور برگزار شد که با قهرمانی تیم کرمانشاه به پایان رسید.
 
وی افزود: این مسابقات در دو روز با حضور 43 ورزشکار از یازده استان برگزار شد و چون مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بود تیم ها از نظر فنی در سطح بالایی ظاهر شدند.
 
رستمی ادامه داد: مسابقات امسال با توجه به اینکه پیش از این تیم ملی نوجوانان در اردو آماده سازی شرکت داشتند بر ارتقای کیفیت مسابقات بسیار تاثیرگذار بود و نسبت به رقابت های سال گذشته با کیفیت بالایی برگزار شد.
 
وی درباره ظهور استعداد جدید در مسابقات سپک تاکرا امسال اظهار داشت: برای استعدادیابی و توسعه سپک تاکرا باید برنامه ریزی طولانی مدت داشت تا بازیکنان پیشرفت کنند اما در مسابقات امسال نیز چند بازیکن مستعد بودند که سینا رضایی از تیم کرمانشاه بهترین بازیکن این مسابقات بود که از نظر فنی در سطح بزرگسالان بازی می کرد و با ارائه یک بازی فنی بالا نشان داد از استعدادهای برتر در سپک تاکرا است.
 
رستمی ادامه داد: همه اعضای کمیته اجرایی از برگزاری مسابقات امسال راضی بودند و با توجه به بازیهای ارائه شده می توان منتظر مسابقات با کیفیت تری در سال های آینده بود که اگر پشتوانه سازی شود قطعا سپک تاکرا ایران زودتر به هدفش خواهد رسید.
 
وی در پایان گفت: از بین 11 تیمی که شرکت کرده بودند تیم های کرمانشاه، شهرداری کرمانشاه، گلستان، سیستان و بلوچستان و استان مرکزی به طور مشترک در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار