ابراهیمی: برای کسب سهمیه المپیک برنامه ویژه ای داریم

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی که به تازگی به این سمت درآمده است از برنامه های این فدراسیون برای موقعیت در مسابقات سهمیه المپیک سخن گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون قایقرانی بعد از رفتن ناصر طالبی تا مدت ها در بخش آقایان نایب رئیس نداشت سرانجام خسرو ابراهیمی این پست را پذیرفت.
 
این روزها قایقرانان در تلاش هستند تا برای حضور در مسابقات آسیایی به نهایت آمادگی برسند. پاروزنان هر رشته ای تمرینات تخصصی خود را پیگیری می کنند.
 
خسرو ابراهیمی، نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در این خصوص گفت: حضور در مسابقات ساحلی رشته روئینگ از اساسی ترین اهداف ما است که این پیکارها در شهریور 95 برگزار می شود و به این منظور پاروزنان در کشور ویتنام اردوی برون مرزی برگزار می کنند.
 
وی افزود: احمدی یکی از قایقرانان با قدرت ما است که هم اکنون در کشور اسپانیا با حضور تیم های آلمان و ایتالیا و چند کشور اروپایی دیگر در حال تمرین است تا برای حضوری موفق در مسابقات آسیایی به آمادگی لازم برسد.
 
ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: پسران رشته روئینگ نیز در بندر لنگه اردو زدند و بانوان این رشته برای ادامه تمرینات به هلند اعزام شدند و یک ماه در آنجا تمرینات تخصصی را دنبال می کنند.
 
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در رشته های آبهای آرام نتایج خوبی برای شرکت در کسب سهمیه نداشتیم امیدوارم که در رشته اسلالوم یا روئینگ به نتایج درخشان دست یابیم و تمرکزی که در این مدت روی این رشته ها داشتیم به نتیجه برسد.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار