قزوین ؛

بیش از 11 هزار عمل جراحی در بیمارستان رازی قزوین

رییس بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین از انجام 11هزار و 500 عمل جراحی طی 9 ماهه اول سال جاری در بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛دکتر سعید مخلوقی اظهار کرد: رازی یکی از دو بیمارستان تامین اجتماعی استان قزوین است که در حال حاضر با 229 تخت فعالیت و به بیماران خدمات ارائه می کند.
وی با اشاره به شاخص های عملکردی این بیمارستان در 9 ماهه اول سال جاری اضافه کرد: در این مدت ضریب اشغال تخت از 77 درصد به 82 درصد رسید و متوسط اقامت بیمار نیز 2.6 بود.

مخلوقی همچنین گفت: طی9 ماهه اول سال جاری 146 هزار بیمار در درمانگاه عمومی و اورژانس و همچنین 129هزار بیمار نیز در درمانگاه های تخصصی این بیمارستان پذیرش شده اند.

وی کسب رتبه اول این مجموعه درمانی در شاخص های عملکردی در بین بیمارستان های 200 تختخوابی، کسب رتبه یک دفتر پرستاری برای ششمین سال در بین دفاتر پرستاری بیمارستان های کل کشور و انتخاب و اخذ لوح تقدیر در امر آموزش به بیمار در اولین جشنواره آموزش به بیمار در سال جاری را نیز از دیگر دستاوردهای بیمارستان رازی ذکر کرد.

مخلوقی در ادامه از ارتقای هتلینگ بیمارستان رازی در راستای افزایش کیفیت خدمات به بیماران خبر داد و گفت: رازی به همراه چند بیمارستان تامین اجتماعی کشور با بودجه ای بالغ بر 31 میلیارد ریال از سال آینده امکانات رفاهی خود را جهت مراجعان و بیماران بستری ارتقا خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس تمام تجهیزات بیمارستان از جمله اتاق بیماران اعم از تخت، تلویزیون ال ای دی، یخچال، کنسول های بالین بیمار با نصب سیستم احضار پرستار، اینترنت پرسرعت و سرویس های بهداشتی بازسازی و نوسازی خواهند شد.

مخلوقی، راه اندازی دو دستگاه تخت اتاق عمل، دستگاههای جدید آزمایشگاهی و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال با کیفیت بالای عکس و تجهیز لابی ورودی بیمارستان را نیز از دیگر تغییراتی ذکر کرد که قرار است از سال آینده در بیمارستان رازی عملیاتی شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.