شمسایی: بهترین جایزه برای من ایستادن کنار حیدریان است

وحید شمسایی که در مراسم تقدیر از برترین‌های تیم فوتسال حضور یافته بود گفت که بهترین جایزه برای او این است که اکنون رضا حیدریان کنار او ایستاده است.

شمسایی: بهترین جایزه برای من ایستادن کنار حیدریان است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وحید شمسایی که در مراسم بدرقه تیم فوتسال و تقدیر از برترین‌های لیگ برتر فوتسال شرکت کرده بود گفت: آمدن رضا حیدریان مهمترین اتفاق امروز بود و ما با هم هماهنگ کرده بودیم که به اینجا بیایم.خیلی خوشحالم که جزو برترین‌ها شدیم و امیدوارم در آینده موفقیت های بیشتری به دست آوریم. بهترین جایزه برای من این بود که حیدریان به عنوان یک بزرگتر و اسطوره کنار من باشد.

وی درباره تیم ملی فوتسال و باخت به ژاپن گفت: ما در تیم ملی بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم.ژاپن و تایلند جزو بهترین تیم‌های آسیا هستند و بازی با آنها سخت است اما تیم فوتسال ما هم پتانسیل بالایی دارد و در کنار این دو تیم جزو بهترین تیم های آسیا است.

شمسایی درباره مسابقات لیگ سال آینده اظهار داشت:  تعطیلی 9 ماه  در لیگ فوتسال باعث می‌شود که فوتسال ما نابود شود در هیچ جای دنیا لیگ 9 ماه تعطیل نمی‌شود بازیکنان باید آماده باشند تا به تیم ملی دعوت شوند بازیکنانی که این مدت بازی نکنند بازیکن نیستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شمسایی ، حیدریان ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار