بازیکنان نفت در مورد بازی با الجیش قطر چه گفتند؟

بازیکنان نفت تهران درباره دیدار مقابل الجیش قطر در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نظرات خود را بیان کردند.

بازیکنان نفت در مورد بازی با الجیش قطر چه گفتند؟
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت تهران در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه به مصاف الجیش قطر می‌رود این موضوع بهانه‌ای شد تا نظرات بازیکنان نفت را جویا شویم.

** حمدی نژاد: برای بردن الجیش هم قسم شدیم

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما بعد از شنیدن صحبت‌های منصوریان هم قسم شدیم که با غیرت ایرانی بازی و با برد این بازی به دور بعد صعود کنیم.

حمدی نژاد افزود: نتایج خوبی در دو هفته اخیر لیگ برتر نگرفتیم تمکزمان را روی این بازی گذاشتیم با توجه به شرایط سیاسی پیش آمده بین ایران و عربستان قصد داریم از حق ایران دفاع کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال وضعیت سیاسی بین ایران و عربستان باعث شده که انگیزه‌مان برای برد این بازی بیشتر شود.

**مطهری: بازی حیثیتی پیش رو داریم

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در خصوص بازی با الجیش قطر گفت: بازی حیثیتی پیش رو داریم اما قصد داریم همانند دیدارهای فصل گذشته بازی و نتیجه لازم را کسب کنیم.

 مطهری بیان کرد: بازی حساس با الجیش قطر داریم امیدوارم با حمایت تماشاگران بتوانیم برنده از زمین بازی خارج شویم و به دور بعد صعود کنیم.

** حسینی: برای پرچم کشورمان می‌جنگیم

مدافع ملی پوش تیم فوتبال نفت تهران گفت: امکانات تیم الجیش قطر نسبت به تیم ما بهتر است اما ما برای پرچم کشورمان می‌جنگیم.

سید جلال حسینی درباره تجربه‌اش از رویارویی با الجیش قطر بیان کرد: شرایط این تیم قطری نسبت به قبل فرق کرده است مسئولان الجیش قطر برای 10 سال آینده هم برنامه‌ریزی کردند این تیم قطری روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت چندان خوبی در لیگ برتر نداریم اما تلاشمان را می‌کنیم تا بازی پلی‌آف مقابل الجیش قطر را ببریم.

**امیری: تعصب و غیرت مختص ایرانی‌ها است

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما از لحاظ امکانات قابل قیاس با تیم الجیش قطر نیستیم اما با تعصب و غیرت ایرانی قصد داریم برنده این بازی شویم.

وحید امیری در ادامه بیان کرد: بازیکنان ایرانی با تعصب و غیرت جلوی تیم‌های بزرگ همچون آرژانتین قرار گرفتند و این بار هم قصد داریم با این تعصب مقابل تیم قطری بازی کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم تماشاگران به عنوان یار دوازدهم ما را در بازی با الجیش قطر تنها نگذارند با توجه به اینکه تنش میان ایران و عربستان وجود دارد ما باید تلاش کنیم که پرچم ایران را به اهتراز در آوریم.

بازیکن تیم فوتبال نفت درباره وضعیت قراردادش با تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: من تا پایان فصل با باشگاه نفت تهران قرارداد دارم و باشگاه باید در مورد وضعیتم تصمیم بگیرد امیدوارم آنچه که به نفع من و باشگاه است رقم بخورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، الجیش ، حمدی نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار