ملی پوش یخ نوردی:

عملکردم در مسابقات جهانی رضایت بخش نبود

زینب کبری اسدی گفت: از عملکردم در رقابت های قهرمانی جهان یخ نوردی راضی نیستم هرچند با توجه به تجربه کمی که دارم دیگران می گویند خوب ظاهر شدی.

زینب کبری اسدی یخ نوردی تیم اعزامی به ایتالیا در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: فینال مسابقات جام جهانی یخ نوردی که همزمان با رقابت های قهرمانی اروپا برگزار شد و یخ نوردان کشورمان در این رقابت ها خیلی خوب کار کردند و فوق العاده ظاهر شدند.
 
وی تصریح کرد: سطح کیفی این مسابقات خیلی بالا بود و برقبای اصلی ما کره جنوبی، سوئیس و ایتالیا و... بودند.
 
موسوی در ادامه گفت: در بخش سرعت این رقابت ها هشتم شدم و جزء ده نفر برتر جهان قرار گرفتم. در کره جنوبی در بخش سرعت دوم شدم و در قسمت سختی مسیر در جایگاه چهارم ایستادم.
 
وی بیان کرد: در ایتالیا صفدریان و زینالی متاسفانه دچار سرماخوردگی شدند این یخ نوردان افرادی بودند که امید به حضور در فینال و ایستادن در روی سکو را داشتند.
 
وی یادآور شد: از عملکردم در این مسابقات راضی نیستم و می توانستم بهتر باشم البته تجربه کمی در حضور در رقابت های جهانی دارم و بچه ها می گفتند عملکرد خوبی داشتم.
 
بانوی ملی پوش یخ نوردی خاطر نشان کرد:‌ متاسفانه مدتی است که با آسیب دیدگی دست مواجه هستم با توجه به فرصتی که دارم و مسابقه دیگری که تا پایان سال ندارم می خواهم به درمان آن بپردازم.
 
تمرینات خود را از سال آینده دوباره آغاز خواهم کرد و به دنبال اسپانسری هستم تا در آینده به مسابقات بین المللی بیشتری اعزام شوم و در کنار کادر فنی تمرین کنم.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار