اصفهان؛

افتتاح 1375 طرح ارتباطی در اصفهان

امروز یک هزار و 375 طرح در سطح استان اصفهان با اختصاص اعتباری بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به اصفهان اظهار کرد: به دنبال تحقق وعده‌های دولت‌های پیشین و وعده‌های انتخاباتی این دولت، در امروز یکهزار و ۳۷۵ پروژه در سطح استان اصفهان با اختصاص اعتباری بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی گفت: امروز تعداد قابل توجهی مسکن مهر در استان اصفهان و شهرستان شهرضا تحویل داده شد و تا پایان خرداد ماه سال آینده مراحل ساخت مسکن مهر در کشور به اتمام می‌رسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: امیدواریم دولت بتواند در زمینه رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان در سال 95 اقدام کند و شکوفایی اقتصادی رخ دهد.

وی ابراز کرد: امروز شرایطی به وجود آمده است که می‌توانیم روبه‌روی افراطی‌گری بایستیم و توانستیم چهره نظام و مردم در منطقه را به همه ملت‌ها و دولت‌ها بشناسانیم.

واعظی با اشاره به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال آینده، تصریح کرد: کشورهایی که بر مبنای خدمات و ‏ICT‏ بنا شده‌اند، در فضای جهانی کمتر لطمه می‌بینند و اقتصاد مقاومتی نیز به همین مسئله اشاره دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.