قزوین ؛

محورهای چهارگانه اقتصاد مقاومتی برای سال ۹۵ تشریح شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: عرصه‌های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی در قالب محورهای چهارگانه اقتصاد مقاومتی برای سال ۹۵ در استان قزوین تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛حمید اله‌بداشتی اظهار داشت: بیش از 4 عرصه جدید به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی استان قزوین با عنوان محورهای چهارگانه اقتصاد مقاومتی برای سال 95 در استان قزوین تشریح شد.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده و جلسات برگزار شده با حضور کارشناسان اقتصاد مقاومتی و نیز با در نظر گرفتن ظرفیت استان قزوین، 4 عرصه اقتصاد مقاومتی علاوه بر عرصه‌های قبلی برای سال 95 در استان قزوین اضافه شد.

اله‌بداشتی عنوان کرد: ایجاد بارگاه‌های بهداشتی انگور، ایجاد آبیاری تحت فشار برای باغات‌وزمین‌های زراعی، خرید ادوات کشاورزی و دامپروی و صنایع‌دستی و قالیبافی از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در سال 95 است.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات در عرصه‌های اقتصادی سبب پیشرفت در سطح استان قزوین در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی، افزایش راندمان آبیاری، مصرف بهینه آب و تولیدات صنایع‌دستی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال 94 نیز به فعالان و متقاضیان تولید در عرصه‌های داربستی کردن باغات انگور، پرورش قارچ خوراکی، پرورش ماهی، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش شترمرغ، پرورش ماکیان، کشت گیاهان دارویی، احداث گلخانه و صنایع تبدیلی توسط سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تسهیلات داده شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.