اخبار باشگاه استقلال

تیم فوتبال استقلال امروز با برگزاری یک جلسه تمرینی خود را برای رویارویی با همنام اهوازی در هفته نوزدهم لیگ آماده می کند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از تقابل با همنام اهوازی در هفته 19 لیگ برتر از ساعت 15 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار می شود. البته این تمرین پشت درهای بسته خواهد بود.


سفر آبی پوشان به سوئد
با دعوت نامه باشگاه هاماربی سوئد برای برگزاری بازی دوستانه با آبی پوشان پایتخت این تیم در تعطیلات نوروز 1395 به این کشور سفر خواهد کرد. بنابراین مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا با فراهم کردن شرایط سفر، آبی پوشان را سوم فروردین عازم سوئد کرده و بازیکنان استقلال پنجم فروردین ماه بازی دوستانه خود را با تیم هاماربی برگزار کنند.

عبدالهی مشاور اجرایی باشگاه استقلال
با توجه به صحبت هایی که بهرام افشارزاده طی روزهای گذشته با منصور پورحیدری و نصرالله عبدالهی انجام داد در نهایت مدیرعامل باشگاه استقلال از سرپرست اسبق این تیم دعوت کرد تا سمت مشاور اجرایی باشگاه را قبول و در این زمینه همکاری های لازم را با استقلال انجام دهد. با بررسی های لازم در این زمینه صورت قرار است عبدالهی از این پس فعالیت خود را با عنوان مشاور اجرایی باشگاه آغاز کند.


دو گزینه خارجی مدنظر مظلومی
باشگاه استقلال برای نیم فصل دوم در نظر داشت یک یا دو بازیکن خارجی را با انجام تست های لازم جذب کند که این امر تاکنون صورت نگرفته است ، اما شنیده می شود که دو گزینه خارجی مدنظر مظلومی سرمربی آبی پوشان قرار گرفته و حتی وی فیلم این دو بازیکن را مورد ارزیابی قرار داده است . 

شنیده می شود که این دو بازیکن به زودي به ایران می آیند تا در صورت تائید یکی از آنها که در پست هافبک میانی بازی می کند جذب تیم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار