محسن رضایی:

عربستان در آتش خواهد سوخت +اینستاپست

محسن رضایی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به دخالت نیروهای سعودی در سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به اعزام ارتش سعودی به سوریه هشدار داد و پیش بینی کرد در صورت برخورد روسیه، تركیه، عربستان و سوریه با یكدیگر و پس از آن هم ورود آمریكا یک جنگ بزرگ منطقه ای رخ دهد که آتش آن دامن عربستان را خواهد گرفت.

عربستان در آتش خواهد سوخت +اینستاپست

ارتش عربستان نباید وارد سوریه شود

پس از شکست داعش و النصره در عراق (الرمادی) و سوریه (مخصوصا حلب)، عربستان و آمریکا تصمیم گرفته اند که سربازان سعودی را برای نجات باقیمانده تکفیری ها و درگیری با ارتش سوریه، وارد سوریه کنند.
در چنین شرایطی، برخورد روسیه، ترکیه، عربستان و سوریه با یکدیگر و پس از آن هم ورود امریکا و یک جنگ بزرگ منطقه ای، محتمل است. 
بی تردید دولت سعودی، که دیوانه وار به هر اقدامی دست می زند اگر چنین حرکتی را مرتکب شود،کل منطقه از جمله عربستان در آتش خواهد سوخت! که البته ایران از آن دور خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۷:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
اگه منطقه بسوزه همه می سوزند شک نکنید هیچ منطقه ی سالم نمی ماند خدا رحم کند هدایتشان کند ظالمین را اگه قابل هدایت نیستند نابودشان گرداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
ari salam wa dorod barhame janfashanan ghahraman sarzaminam .....sardar jigar dar haj ghasem
Iran (Islamic Republic of)
سپهدار
۰۱:۰۴ ۱۱ دی ۱۳۹۵
سلام به همه مردم کشورعزیزم ایران وعرض ادب خدمت رهبرعزیزم! اگرماداریم باخوشی وراحتی کنارعزیزانمان زندگی میکنیم بخاطرجانفشانی شهدای مدافع حرم است آرزومیکنم منم لیاقت همنشینی بااین عزیزان راداشته باشیم
آخرین اخبار