قزوين ؛

مبنای کار دولت عقلانیت و صداقت است

استاندار قزوین در جمع مردم رودبار الموت غربی گفت : مبنای کار دولت در اداره امور عقلانیت ، صبر و حوصله ، منطق و صداقت در تعامل با مردم است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ فریدون همتی  اظهار داشت : دشمن که از موفقیت روزافزون ملت ایران  و بالندگی  انقلاب اسلامی به هراس افتاده است هر روز با توطئه های جدید در منطقه در پی کارشکنی در مسیر توسعه ملت ایران است.

وي اضافه كرد :اما دولت تدبیر و امید با تاسی از رهنمود های مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب مبنای امور را صداقت با مردم ، عقلانیت و کار کارشناسی قرار داده و در عرصه جهانی با عزت و اقتدار از منافع ملی دفاع می کند.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به موفقیت های دولت تدبیر و امید در موضوع هسته ای اظهارداشت : اگر امروز توطئه دشمن به نتیجه نرسیده است ، موضوع هسته ای ، حقوق بشر و دروغ تروریست را بهانه می کند اما به لطف خدا و حضور قاطعانه مردم در حمایت از رهبری نظام ، دولت تدبیر امید در مذاکرات هسته ای دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران و در تاریخ سیاسی جهان رقم زد.

همتی ادامه داد : در مذاکرات هسته ای اخیر دشمن با به رسمیت شناختن حق هسته ای ملت ایران مجبور به عقب نشینی شد و تحریم های ظالمانه آنان به تاریخ پیوست.

وی تاکید کرد : این موفقیت ها با دعای خیر مردم و نثار خون هزاران شهید دوران دفاع مقدس و با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده است.

 همتی در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به موقعیت ویژه کشاورزی وگردشگری منطقه الموت گفت : امروز شما کشاورزان و ساکنان روستاها سنگررا حفظ کرده اید و در مسیر تحقق توسعه اقتصادی کشورتلاش می کنید.

استاندار قزوین افزود : دولت اولویت های ویژه ای پیش بینی کرده است تا کشاورزان را در سنگر تولید حفظ کنند و این موضوع به دغدغه ای جدی برای مسولان تبدیل شده است.

انتهاي پيام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.