شیراز؛

قاتل بی رحم در دام قانون!

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سپیدان، مجرم فراری در کمتر از هفت ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز فرمانده انتظامی سپیدان  با اشاره به دستگیری قاتل دو تبعه افغان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال گزارش قتل دو تبعه کشور افغانستان در روستای فارسیجان شهرستان سپیدان، ماموران انتظامی شهرستان سپیدان، رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سلطان محمدی افزود: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سپیدان مجرم فراری درکمتراز هفت ساعت دستگیر شد. وی بیان کرد: طی تماسی مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی 110، پلیس از قتل  دونفر تبعه افغانی در روستای فارسیجان شهرستان سپیدان مطلع، بلافاصله واحد گشت به محل حادثه اعزام شد. در بررسی مشخص شد دونفرتبعه افغانستان  به قتل رسده اند.

به گفته این مقام ارشد پلیس با توجه به فرار قاتل ، در همان لحظات اولیه حادثه کارآگاهان پلیس آگاهی به بررسی چگونگی وقوع حادثه و مدارک و مستندات بمنظور کشف حقیقت پرداختند.

 فرماند نیروی انتظامی سپیدان ادامه داد: در بررسیهای اولیه مشخص شد که این دو تبعه خارجی، توسط یک نفر از هموطنان خود به قتل رسیدند، که با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات پلیس برای یافتن قاتل به سرعت ادامه یافت.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: متهم مورد نظر با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی شهرستان سپیدان مخفیگاه وی شناسایی و سریعا با تشکیل چند اکیپ از مأموران با تجربه محل مورد نظر را محاصره کردند ودرکمتر از هفت ساعت پس از قتل دستگیر شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: قانون ، قاتل ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
امیدوارم قاتل هرچه زودتر مجازات شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
افغانی های کسافت را کی راه داده