در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور تکواندو بانوان ناشنوا؛

آذرمهر: تکواندوکاران به رقابت های بیشتری نیاز دارند

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا گفت: نبود مجوز حضور برای شرکت در مسابقات لیگ برتر افراد سالم باعث افت تکواندو کاران شده است.

مریم آذرمهر در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: برگزاری رقابت های کشوری به صورت یک بار در سال و نیز نبود مجوز شرکت در لیگ برتر افراد سالم باعث افت و کاهش آمادگی تکواندوکاران شده است و به دلیل تعداد کم ورزشکار در این رشته، نمی توانیم مسابقات لیگ برتر را جداگانه برگزار کنیم و بر همین اساس با سطح پایین آمادگی ورزشکاران مواجه می شویم.

وی ادامه داد: در صورتی که انتظار زیادی از ملی پوشان در این رقابت ها می رفت اما با عملکرد ضعیف آنها مواجه شدیم و مریم خدابنده با وجود دریافت مدال طلای این مسابقات در سطح انتظار ظاهر نشد و مرضیه خوش روان با جدی نگرفتن رقابت خود از حریف خود شکست خورد و امیدوارم این 2 ملی پوش در اردوها آمادگی خود را بدست آورند و شاهد پیشرفتشان باشیم.
 
به دنبال تکواندو کار جسور هستم
 
آذرمهر افزود: از ویژگی تکواندو کار خوب می توان به جسارت و حس جنگجویی بالا اشاره کرد و در این رقابت ها منتظری و شهبازی در کنار آمادکی بالای خود، این ویژگی را نیز نشان دادند و می توانند از امیدهای تیم ملی باشند و امیدوارم از حضور آنها در تیم استفاده کنم.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با افزایش مربیان توانمند و ایجاد فضای مناسب در سراسر کشور ورزشکاران این رشته را افزایش دهیم و سطح آمادگی و شناخت تکواندوکاران را از تکنیک ها و قوانین بالاتر ببریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار