زنجان؛

حضور مردم و رهبری امام خمینی (ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت : رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حضور مردم با هدف رهایی از ظلم وجور رژیم پهلوی موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ آیتالله خاتمی در خطبههای نماز جمعه با اشاره به حمایت های همه جانبه شرق و غرب از رژیم شاه گفت : با این وجود ملت ما با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حضور گسترده خود با هدف رهایی از ظلم و جور رژیم شاه ،انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانند.

وی با اشاره به اینکه 19 بهمن سال 1357 به عنوان روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است، افزود: در چنین روزی اعلام همبستگی همافران نیروی هوایی ارتش با امام (ره) و انقلاب اسلامی موجب شد پیروزی انقلاب سرعت بیشتری بگیرد.

خطیب جمعه زنجان افزود: روز 21 بهمن سال 57 توطئه ایجاد حکومت نظامی رژیم شاه با فرمان امام (ره) و حضور گسترده مردم شکسته شد وباعث پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن سال 57شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به برگزاری رزمایش دریایی ولایت 94، گفت: این رزمایش حاوی پیام صلح برای کشورهای منطقه بود که ما میتوانیم امنیت خود را بدون حضور ابرقدرتها تامین کنیم.

آیتالله خاتمی با اشاره به حضور گسترده مردم در تمام سالهای بعد از انقلا ب در راهپیمایی 22 بهمن افزود : حضور ملت در راهپیمایی امسال نیز موجب یاس دشمنان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به حماسه دیگری که در پیشروی ملت ایران است اشاره کرد و گفت باید با حضور در پای صندوق های رای وحدت  و حضور خودرا به رخ جهانیان بکشانیم.



انتهای پیام/س

برچسب ها: مردم ، پیروزی ، انقلاب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.