تجاوز ترامپ و واکنش به طلاق همسرانش

ترامپ از ازدواج با «ايوانا زلنيكووا» كه يك زن اهل جمهوری چك بود، سه فرزند آورد و در سال 1992 از وي جدا شد. سپس، در سال 1993 با «مارلا مپلس» ازدواج كرد و از او نيز يك فرزند دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ترامپ از ازدواج با «ايوانا زلنيكووا» كه يك زن اهل جمهوری چك بود، سه فرزند آورد و در سال 1992 از وي جدا شد. سپس، در سال 1993 با «مارلا مپلس» ازدواج كرد و از او نيز يك فرزند دارد. اما از همسر دومش نيز در سال 1999 طلاق گرفت و در سال 2005 نيز با يك زن اهل اسلوونی به نام «ملانيا ناوس» ازدواج كرد و از او هم يك فرزند دارد. دونالد ترامپ، در مصاحبه‌ای که در سال 2008 درباره علت جدايی از دو همسر سابقش داشت اینچنین گفت: «فقط می‌دانم كه رقابت برايشان سخت بود، زيرا من هر كاری كه دوست داشتم می‌كردم. من واقعا عاشق اين هستم كه هر كاری كه دوست دارم انجام دهم».


 تجاوز ترامپ و واکنش به طلاق همسرانش
 

اخیرا، ایوانا -همسر اول ترامپ- با حضور در برنامه شبکه چهار آمریکا به نام «دنیای دیوانه دونالد ترامپ» که با مجری‌گری مت فری اجرا می‌شود، اعلام کرده که ترامپ سه سال پیش از ازدواج با وی به او تجاوز کرده بود. البته این ادعا نیز در کتاب «ابر سرمایه‌دار حیران: زندگانی چندگانه دانلد ترامپ» به قلم «هری هرت» در سال 1993 آورده شده بود.
 
این ادعا چندی پیش از سوی روزنامه دیلی بیست هم مطرح شد اما «مایکل کوهن» -مشاور ترامپ- اعلام کرد که این ادعا کذب محض بوده و ترامپ صرفا از ایوانا یکبار پرسیده که «تجاوز احساسی-عاطفی چه حسی برای تو دارد؟» و همسر وی و روزنامه‌های حق ندارند که از این جمله انواع سوء تعبیر را ارائه دهند.


 تجاوز ترامپ و واکنش به طلاق همسرانش
 ترامپ و ایوانا که از سر اجبار به خاطر مسابقات گلف پسرشان کنار هم نشسته‌اند (15 سپتامبر 2014)
 

ایوانا نیز پس از مدتی با پس گرفتن حرف خود، به گونه‌ای دیگر آن را بیان نمود: «البته منظور من از تجاوز، تجاوز جنسی نبود بلکه بدرفتاری‌های دونالد که هر لحظه تجاوز به روح و عاطفه من بود است. لطفا به کلمه تجاوز، جنبه جرم ندهید». ایوانا اخیرا اینچنین گفته است: «من و دانلد  هیچ مشکلی با هم نداریم. ما بسیار به هم احترام قائلیم و در زندگی مشترکمان سه فرزند را با عشق بزرگ کردیم. هرگز هم مشکلی نداشتیم. امیدوارم او که شایسته است را در مقام ریاست جمهوری ببینم. این در حالی است که در گزارش 1990 نیویورک تایمز، زندگی خود با دانلد را سرشار از رفتارات غیرانسانی و ظالمانه وی اعلام کرده بود. و باز این در حالی است که «سلنا اسکات» -مجری تلویزیونی- در برنامه دنیای دیوانه دانلد ترامپ اذعان کرد که دانلد ترامپ پس از اینکه ایوانا فیلمی را در محکوم کردن رفتارهای وی در زندگی ساخت، 13 نامه که سرشار از فحاشی است را برای وی ارسال کرد. کارشناسان معتقدند که ایوانا به شدت از سوی دانلد تهدید شده و به همین دلیل موضع خود را تغییر داده است.
 
 
منبع:مشرق
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
از مردم مسیحی وکاتولیک آمریکا می خاهم،به این مرد دوزن دار رای ندهید،اهل خیانت وفریب کاری است،اگر شما مردم آمریکا دنبال رییس جمهور خوبی میگردید،دنبال جنگ وخونریزی مسلمانان ومسیحی ها نباشد،،