حجت‌الاسلام صدیقی:

انقلاب اسلامی ایران، اسلام ناب را به جهان منتشر کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: محصول عمر 37 ساله انقلاب اسلامی ایران انتشار اسلام ناب محمدی به سراسر جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در سی و چهارمین نشست از سلسله نشست‌های چله انقلاب که در فرهنگسرای غدیر مشهد، افزود: دین اسلام به تعبیر قرآن کریم نجات‌بخش تمامی نسل‌های آینده است و انقلاب اسلامی ایران وعده الهی را مبنی بر جهانی شدن دین اسلام تحقق بخشید.

حجت الاسلام صدیقی افزود: جهانیان در عطش معرفت و تعالی روحی به سر می‌برند و از استکبار سراب دریافت می‌کنند و تشنه‌تر می‌شوند در حالی که ایران به برکت اسلام ناب محمدی در حال توسعه انقلاب خود و صدور آن به خارج از مرزهای کشور است.

وی بابیان اینکه وعده‌های امام خمینی(ره) در زمان نهضت خود  امروز به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: یکی از وعده‌های مهم امام غلبه مستضعفان بر استکبار و نظام سلطه بود که به حقیقت پیوست؛ 37 سال پیش به جرم انقلاب از سوی شرق و غرب مورد هجوم قرار گرفتیم و امروز انقلاب ما در خارج از مرزهای ایران در حال گسترش است.

صدیقی افزود: دیروز برای گرفتن مرزهای خودمان می‌جنگیدیم و امروز جوانانمان در افغانستان، سوریه و عراق خون خود را نثار اسلام و حمایت از مظلومان می‌کنند و حتی در آفریقا نیز شهید می‌دهیم و شهید ناصری پیشگام صدور انقلاب و شهادت به کشورهای دیگر بود.
وی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی در آمریکا تنها 2 مسجد وجود داشت اما امروز به برکت صدور انقلاب به کشورهای جهان، در آمریکا بیش از 2 هزار مسجد است، خاطرنشان کرد: وقتی زنگ انقلاب نواخته شد جهانیان به این فکر افتادند که عادلانه نیست اقلیتی مانند آمریکا برای اکثریت جهان فرمانروایی و ظلم کند به همین علت بیداری مردم در سراسر جهان شکل گرفت و امروز در جای جای جهان نوای انقلاب را می‌شنویم.

صدیقی گفت: امروز حزب الله با رهبری یکی از بهترین رهبران، پوزه اسرائیل را به خاک مالیده و راهی نو در انقلاب عملی کرده است؛ تعداد زیادی مسیحی هم اکنون در حزب الله عضویت دارند و امروز  تمامی جهان زیر پرچم رهبر انقلاب اسلامی علیه استکبار منتظر فرمان هستند تا اسلام را به تمام جهان نفوذ دهند.

امام جمعه موقت تهران افزود: پیشرفت‌های علمی کشور ایران با اتکا به رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد و رهبرمعظم انقلاب اسلامی آن را به حد اعلای خود رساندند و امروز با تشکیل جامعه المصطفی در بیش از یکصد کشور جهان سفیر اسلام و انقلاب دارند.

وی با اشاره به علت شکل گیری گروهک‌های تروریستی به نام اسلام تصریح کرد: وقتی دشمن دید انقلاب اسلامی بدون جنگ و توسل به زور در تمام دنیا در حال نفوذ است تنها راه خراب کردن وجهه اسلام را تشکیل گروهک‌های تروریستی دانست که به نام اسلام انسان می‌کشند اما خشونت‌های فجیع آنها در حقیقت آبروی خودشان را برد و آنها را در منظر جهانیان رسوا ساخت.

صدیقی خاطرنشان کرد: بیکاری در کشور ما بیداد می‌کند در حالی که در دوران پساتحریم مسئولان مملکت به خرید هواپیماهای خارجی روی آورده‌اند و چرخ تولید از حرکت باز ایستاده است و کارخانه‌های خارجی آباد شده‌اند.

صدیقی با اشاره به انقلاب پابرهنگان که مدنظر امام خمینی(ره) بود تصریح کرد: امام خمینی(ره) در این نهضت خود بیشترین توجه را به مستضعفان جامعه داشتند و این انقلاب جایی برای لیبرال‌ها و ثروت‌اندوزان نداشت و این حمایت از مظلومان بود که سبب صدور انقلاب به سایر کشورها و ترس و وحشت استکبار جهانی شد.

صدیقی با اشاره به وظیفه مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: در این انتخابات اگر دقت نکنیم کسانی سرکار می‌روند که از قشر مظلوم و پابرهنه جامعه حمایت نمی‌کنند؛ مردم عزیز ایران هرگز نباید مجلس ششم و پناهندگی به آمریکا، فتنه 78 و فتنه 88 را از یاد ببرند.

صدیقی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) شعار ولایت  و امامت را سرلوحه خود قرار داده بودند؛ ولایت به معنای سلطنت نیست بلکه در حقیقت تفقد و دلبری از مستضعفان جهان است و شعار بعدی ایشان حمایت از مظلومان جهان بود.

انتهای پیام//گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.