بیانیه ارتش سوریه: به ریشه کنی تروریسم متعهدیم

فرماندهی کل ارتش در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای سوری به عهدی که با مردم سوریه در حمایت از امنیت و ثبات از میهن بسته اند پایبند هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون الاخباریه فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرد شکست محاصره دو منطقه نبل و الزهرا مقدمه تکمیل عملیات نابودی گروه های تروریستی در حومه حلب است.

فرماندهی کل ارتش سوریه درباره شکسته شدن محاصره دو منطقه نبل و الزهرا در حومه حلب بیانیه ای صادر کرد و آن را دستاورد بزرگی دانست زیرا مهم ترین جاده های امداد رسانی به تروریست ها از مرزهای ترکیه به حلب و حومه آن را قطع کرد.

در این بیانیه آمده است شکسته شدن محاصره این دو منطقه بنای تکمیل عملیات نظامی موفقیت آمیز و نابودی ادامه کانون و پایگاه های تروریست ها در حومه شمالی حلب است و ضربه دندان شکنی به طرح تروریسم و حامیان آن در منطقه است.

بر اساس این بیانیه مقاومت ساکنان دو منطقه نبل و الزهرا در مقابل محاصره ظالمانه تروریست ها، نشان دهنده مقاومت مردمی بزرگ در نقطه به نقطه خاک سرزمین سوریه است و پیامی دارد برای همه کشورها و طرف های حامی تروریسم که سوریه با آنان می جنگد و در مقابل توطئه هایشان ایستادگی می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار