اتفاق عجیب در لیگ ایران:

صدر و قعر جدول زیرورو شد

پس از گذشت سه هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر، صدر و قعر جدول دچار تغییرات عجیبی شد.

صدر و قعر جدول زیرورو شد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت 3 هفته از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ پانزدهم فوتبال ایران، جدول رده‌بندی این رقابت‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده که شاید مهم‌ترین آن‌ها را بتوان در نتایج تیم فولاد خوزستان جست‌و‌جو کرد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ که در نیم فصل نخست لیگ با کسب تنها 10 امتیاز یکی از ضعیف‌ترین نتایج تاریخ حضور خود در لیگ بهتر را به ثبت رسانده بودند با 2 برد خفیف یک-صفر برابر پدیده و استقلال خوزستان و یک تساوی برابر راه آهن، 7 امتیاز کسب کرده و در صورتی که بتوانند در هفته 19 و تقابل خانگی با سپاهان با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شوند، در هفته چهارم دور برگشت به اندازه کل نیم فصل نخست لیگ امتیاز جمع کرده‌اند.

همین عملکرد فوق العاده سبب شده تا سرخپوشان خوزستان صدرنشین نیم فصل دوم لیگ لقب گیرند، هر چند به دلیل کسب نتایج ضعیف در 15 هفته ابتدای لیگ برای خروج از جمع مدعیان باید روند نتیجه‌گیری خود را ادامه دهند.

اما در انتهای جدول نیم فصل دوم لیگ نیز شاهد اتفاق عجیبی هستیم.

جایی که استقلال خوزستان قهرمان نیم فصل نخست لیگ با کسب تنها یک امتیاز از 3 بازی و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به همنام و همشهری خود در رتبه پانزدهم جدول نیم فصل دوم جای دارد.

شاگردان عبداله ویسی با یک تساوی مقابل سپاهان و 2 شکست برابر پرسپولیس و فولاد عملکرد ضعیفی را در نیم فصل دوم لیگ ثبت کرده‌اند.

همچنین سیاه جامگان مشهد تیم پانزدهم نیم فصل نخست لیگ با 2 پیروزی مقابل نفت تهران و استقلال اهواز و شکست برابر استقلال تهران و کسب 6 امتیاز علی رغم نیم فصل اول که تنها 9 امتیاز به دست آورده بود نتایج درخشانی کسب کرده و امید دارد به پیروزی احتمالی خانگی برابر گسترش فولاد مانند فولاد خوزستان به سقف امتیازات خود در نیم فصل نخست دست یابد.

شاگردان فرهاد کاظمی در جدول نیم فصل دوم پس از سایپا تهران در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند.

استقلال اهواز قعرنشین نیم فصل نخست با تداوم نتایج ضعیف خود و کسب یک امتیاز از سه بازی مقابل ملوان انزلی و تفاضل گل(5-) همچنان به نتایج ضعیف خود ادامه می‌دهد.

پرسپولیس تهران با پیروزی 2-0 مقابل استقلال خوزستان و کسب 2 نتیجه مساوی 2-2 برابر پدیده و سپاهان و کسب 5 امتیاز در جایگاه چهارم جدول نیم فصل دوم قرار گرفته است.

استقلال تهران نیز با پیروزی 3-1 برابر سیاه جامگان و تساوی برابر ملوان انزلی و ذوب آهن اصفهان در رتبه پنجم نیم فصل دوم جای گرفته است.

در زیر به جدول نیم فصل دوم لیگ برتر نگاهی می‌اندازیم.

1-فولاد خوزستان    7 امتیاز  (2+)
2- سایپا تهران        6 امتیاز (1+)
3- سیاه جامگان مشهد     6 امتیاز
4- پرسپولیس تهران        5 امتیاز    (2+)
5- استقلال تهران           5 امتیاز   (2+)
6- ذوب آهن اصفهان       5 امتیاز   (1+)
7- تراکتورسازی تبریز     5 امتیاز   (1+)
8- گسترش فولاد تبریز      4 امتیاز   (1+)
9- پدیده مشهد                 4 امتیاز   
10- نفت تهران                3 امتیاز
11- سپاهان اصفهان          3 امتیاز  
12-راه آهن یزدان تهران      3 امتیاز 
13- صبای قم                  3 امتیاز   (1-)
14- ملوان انزلی               2امتیاز   (1-)
15- استقلال خوزستان         1 امتیاز  (3-)
16- استقلال اهواز             1 امتیاز  (5-)


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار