کرمانشاه؛

برگزاری یادواره 170 شهید فرهنگی استان کرمانشاه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

یادواره 170 شهید فرهنگی استان کرمانشاه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه؛یادواره 170 شهید فرهنگی استان کرمانشاه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: شهدا در راه خدا از جانشان مایه گذشته‌اند و لذا بزرگداشت آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

سلیمان محبی  افزود: شهدای فرهنگی در راه گسترش علم و فرهنگ تلاش می‌کردند و در راه دفاع از دین و آگاهی‌بخشی و گسترش علم و معرفت به شهادت رسیدند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یکی از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدای فرهنگی را معرفی شهدای فرهنگی به نسل حاضر عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری اینچنین یادواره‌هایی معرفی الگوها به نسل حاضر و به ویژه دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان فردای کشور است.

وی گفت: برگزاری این یادواره‌های شهدا می‌تواند نقش مهمی در معرفی الگوها به دانش آموزان داشته باشد.

محبی در ادامه با بیان اینکه برخی‌شهید را قلب تاریخ می‌دانند، گفت: باید اذعان کرد که شهید خود تاریخ است، زیرا شهدا جامعه را با حرکت خود متحول کردند و اگر اینان نبودند تاریخ معنا نداشت.

محبی سپس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون شهدا دانست و گفت: شهدا به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب را به معنای تغییر و دگرگونی به پیروزی رساندند و یک نظام اسلامی را جایگزین نظام ستمشاهی کردند.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.