کی روش به منچستر پیشنهاد شد

یک سایت انگلیسی به سران تیم فوتبال منچستر یونایتد توصیه کرد برای سروسامان دادن به اوضاع این تیم مدیریت ورزشی این تیم را به سرمربی تیم ملی ایران بسپارند.

کی روش را به عنوان مدیر ورزشی تیم منصوب کنید
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سایت یونایتد رنت در تحلیلی به عملکرد تیم های منچستر سیتی و منچستر یونایتد  پرداخته و با توجه به عقب افتادن یونایتدها از همشهری آبی پوش خود در عرصه فوتبالی توصیه هایی  برای سران این تیم داشته است از جمله این که یک مدیر ورزشی کاربلد و باتجربه مانند کارلوس کی روش را به کادر فنی تیم خود اضافه کنند.

در این گزارش آمده است: پنجره زمستانی نقل و انتقالات آمد و رفت ولی باشگاه منچستر یونایتد هیچ ورودی نداشت. اما منچستر سیتی بدترین راز فوتبالی را فاش کرد: پپ گواردیولا هدایت آبی ها را در فصل بعد برعهده خواهد گرفت.

این سایت می افزاید گواردیولا در نتیجه پیگیری که از سال 2012 آغاز شد به ایستلند خواهد رفت،منچستر سیتی کاملا مناسب او است.

در ادامه این گزارش از سیستم فوتبال پایه سیتی تمجید و گفته شده است ساختار ورزشی خوبی بر این تیم حاکم است و کسانی چون فران سوریانو و بگیرستاین مسائل فوتبالی این تیم را مدیریت می کنند و مهمتر از همه این که سران باشگاه با طرح هایی که برای دستیابی به اهدافشان دارند می دانند که در زمین مسابقه چه می خواهند.در این شرایط گواردیولا گزینه آسانی را انتخاب کرده است، گواردیولا چرا باید اعتبار خود را با پیوستن به تیمی بی هدف مانند منچستر یونایتد خراب کند؟

شاید این نکته برای هواداران منچستر یونایتد کمی تلخ باشد اما برخلاف یونایتد ،سیتی بنیاد و پایه خود را بر اساس موفقییت فوتبالی و نه مالی استوار کرده است.این همان شعار فرگوسن است که می گفت:روی فوتبال تمرکز کنید،پول به دنبال آن می آید.

یونایتد تحت حاکمیت گلیزرها و اد وود وارد نه تنها در جذب کلوپ و آنچلوتی ناکام ماندبلکه دوبار هم در استخدام گواردیولا شکست خورد.هیچ خبری هم از برنامه بلند مدت نیست ، جز این که امیدوار باشیم فن خال اوضاع را به طور دراماتیکی سروسامان بدهد.پیروزی 3-0 سه شنبه شب مقابل استوک سیتی تنها شروع کار است و راه طولانی در پیش است.

این نکته را هم در نظر بگیرید که سیتی از سال 2012 به دنبال جذب گواردیولا بوده ولی منچستر یونایتد عملکرد فن خال را به طور هفتگی مورد بازنگری و بررسی قرار می دهند. تضاد این دو تیم خیره کننده است.

در ادامه این گزارش به گزینه های پیش روی منچستر یونایتد برای جانشینی فن خال اشاره شده و آمده است شاید وودوارد تمایلی به استخدام خوزه مورینیو نداشته باشد ولی اوضاع کنونی ممکن است او را مجبور به این کار بکند تا رقابت مورینیو و گواردیولا این بار در لیگ برتر دوباره از سر گرفته شود.

سپس از گیگز به عنوان گزینه دیگر یاد شده است البته گزینه ای ریسکی، با این امید که او گواردیولای یونایتد شود.اما گیگز باشگاهی جز منچستر یونایتد را نمی شناسد.او تحت آموزش فرگوسن، مویس و فن خال چیزهایی آموخته است.

تنها گزینه دیگری که باقی می ماند مارک هیوز ستاره سابق یونایتد است که او هم شانس زیادی ندارد.

این گزارش در پایان به سران یونایتد بخصوص اد وود وارد  توصیه می کند که باید در خصوص تردیدهای خود نسبت به گیگز و فرگوسن و بازیکنان سال 92 یونایتد تجدید نظر کند و آنقدر عاقل باشد که یک مدیر ورزشی کارآمد به کادر فنی اضافه کند.کارلوس کی روش سرمربی ایران می تواند گزینه مناسبی برای مدیریت ورزشی یونایتد باشد.از آنجایی که کی روش مربی باتجربه ای است و به لحاظ تاکتیکی دقیق است و از سنت های باشگاه منچستریونایتد هم آگاه است می تواند گزینه جذابی باشد.

سناریوی دیگری هم برای منچستر یونایتد وجود دارد و. آن هم این است که به سراغ استخدام گزینه های بیرونی مانند توماس توخل، خورخه سمپائولی و الگری و کونته بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
قابل توجه مایلی کهن
آخرین اخبار