چاپ آگهی‌ در پرفروش‌ترین شماره «اطلاعات»

روزنامه اطلاعات که یکی از خاطره‌انگیزترین تیترها را روز 12 بهمن سال 57 برای صفحه اول خود انتخاب کرد در روزنامه 8 صفحه‌ای چنین روزی مقاله زیبایی از استاد مرحوم دکتر ابراهیم باستانی پاریزی تحت عنوان «شمش طلای خوارزمشاه و غواصان کرملین» دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چاپ آگهی‌ در پرفروش‌ترین شماره «اطلاعات»روزنامه اطلاعات که یکی از خاطره‌انگیزترین تیترها را روز 12 بهمن سال 57 برای صفحه اول خود انتخاب کرد در روزنامه 8 صفحه‌ای چنین روزی مقاله زیبایی از استاد مرحوم دکتر ابراهیم باستانی پاریزی تحت عنوان «شمش طلای خوارزمشاه و غواصان کرملین» دارد.
 
که خواندنش در صفحه 3 روزنامه یادشده، خالی از لطف نیست، ‌اما چاپ دو آگهی در پایین همین صفحه نیز حکایت از آن دارد که در کارخانه توشیبا و هوخست حتی در بدترین شرایط هم حاضر نیستند از چاپ آگهی در پرفروش‌ترین و تاریخی‌ترین شماره روزنامه اطلاعات صرف‌نظر کنند.
 
«توشیبا» در یک آگهی دو کادره به معرفی لامپ‌های توشیبا پرداخته و از مشتریان شرکت در ایران واقع در تهران ـ خیابان ثریا شماره 83 مراجعه کنند و شرکت سهامی «هوخست» به اطلاع مصرف‌کنندگان داروهای آلمانی رسانده است که قسمت فروش این شرکت در مواقع اضطراری و نیاز فوری علاوه بر سرویس همیشگی همه روزه از ساعت 2 تا 6 بعدازظهر با اتومبیل اختصاصی راسا اقدام به تحویل دارو خواهد نمود.
 
 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار