اپِل از آیفون 4 اینچی و سایر محصولات خود 15 مارس رونمایی می‌کند+تصاویر

شرکت اَپِل در روز سه‌شنبه 25 اسفند از تلفن همراه، تبلت و سایر محصولات جدید خود رونمایی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ آی‌دانلودبلاگ در مطلبی نوشت: اَپِل در نظر دارد تا طی نمایشگاهی رسانه‌ای در روز سه‌شنبه پانزدهم مارس 2016 (25 اسفند)، به طور رسمی از گوشی تلفن همراه آیفون 5SE چهار اینچی، نسل سوم آی‌پَد ایر و بند ساعت مچی، که مدت‌ها شایعاتی در مورد این محصولات بر سر زبان‌ها بود، پرده‌برداری کند.

مارک گِرمَن در وبسایت 9To5Mac می‌گوید: با اینکه هنوز یک ماه و نیم تا روز برگزاری این مراسم باقی مانده است، اما همچنان این امکان وجود دارد که تاریخ مراسم تغییر کند یا معرفی محصولات از طریق اطلاع‌رسانی آنلاین انجام گیرد.

گوشی آیفون 5SE
در صورت صحت شایعاتی که در مورد گوشی تلفن همراه آیفون 5SE در جریان است، این گوشی مشتریانی را که طرفدار امکانات بالا در اندازه‌های کوچک هستند، هیجان‌زده خواهد کرد. صفحه این گوشی، مانند آیفون 5S، چهار اینچی خواهد بود اما چیپ 64 بیتی A9 قلب تپنده آن خواهد بود.

اپِل از آیفون 4 اینچی و سایر محصولات خود 15 مارس رونمایی می‌کند+تصاویر

سایر ویژگی‌های این گوشی از این قرارند: فناوری NFC برای پرداخت از طریق آیفون Apple Pay، دوربین پیشرفته تقویت‌شده، فناوری عکس زنده (Live Photos). توضیح اینکه در فناوری عکس زنده، هنگام گرفتن عکس، چند ثانیه قبل و بعد از لحظه‌ای که به عنوان عکس ثبت می‌شود به صورت ویدئو ضبط می‌شود تا تصویر عکس به صورت متحرک نمایش داده شود. به گفته گِرمَن، قیمت این گوشی مشابه با آیفون 5S خواهد بود.

آی‌پَد ایر3
در مورد آی‌پد ایر3 ادعاهایی مطرح است که طراحی 9.7 اینچی و 4 بلندگو و اتصال‌دهنده هوشمند Smart Connector، مانند نمونه‌ای که در آی‌پد پرو iPad Pro سراغ داریم، را برای این محصول اعلام کرده‌اند. این آی‌پد می‌تواند از قلم اَپِل Apple Pencil پشتیبانی کند، ضمن اینکه در قسمت پشت آن، فلش LED نیز تعبیه شده است.

بند ساعت‌های جدید اَپِل
به گفته منابع، با اینکه به نظر نمی‌رسد نسل دوم ساعت‌های اَپل در نمایشگاه ماه مارس به نمایش گذاشته شوند، اما اپل در این مراسم از انواع بند ساعت‌های خود با امکانات متنوع به‌علاوه نرم‌افزارهای روزآمد برای ساعت‌های اَپل رونمایی خواهد کرد.

گزارش‌های منتشر شده از مجموعه جدید بند ساعت‌های اسپورت بَند Sport Bands و هِرمِس، نسل Space Black از مجموعه بندهای میلانیز لوپ Milanese Loop و نسل جدید بند ساعت‌هایی که از مواد اولیه جدید ساخته می‌شوند خبر می‌دهند.

اپِل از آیفون 4 اینچی و سایر محصولات خود 15 مارس رونمایی می‌کند+تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار