یاسوج؛

بهره برداری از هشت پروژه عمرانی و اقتصادی در بویراحمد

فرماندار بویراحمد گفت: هشت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی چهارشنبه 14 بهمن و در سومین روز از دهه فجر امسال با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی در این شهرستان افتتاح می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمدکاظم نظری افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این تعداد پروژه عمرانی و طرح اقتصادی افتتاحی شهرستان بویراحمد افزون بر 53 میلیارد و 852 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: این تعداد به نمایندگی از 125 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی شهرستان بویراحمد با اعتباری افزون بر هفت هزار و 300 میلیارد ریال افتتاح می شود.

نظری اظهار کرد: این پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی شامل افتتاح سیستم توزین در حال حرکت و برقراری لینک ارتباطی با پلیس راه و پایانه شهید قرنی با اعتبار 10 میلیون ریال و بهره برداری از طرح پرورش ماهی در روستای ده برآفتاب با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی افتتاح گازرسانی به روستای راهمالی بخش کبگیان با اعتبار چهار میلیارد ریال و بهره برداری از مخزن یک هزار مترمکعبی روستای چیتاب بخش کبگیان با اعتبار شش میلیارد ریال را از دیگر پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی افتتاحی شهرستان بویراحمد برشمرد.

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: افتتاح گلخانه صیفی جات در منطقه چم سوخته روستای چیتاب بخش کبگیان با اعتبار شش میلیارد ریال و بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار روستای مختار با اعتبار 12 میلیارد و 600 میلیون ریال از جمله پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی افتتاحی شهرستان بویراحمد خواهد بود.

نظری افتتاح طرح اصلاح شبکه و بهینه سازی برق روستای موردراز علیا با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال و بهره برداری از سالن ورزشی قائم آل محمد (ص) منطقه اکبرآباد یاسوج با اعتبار چهار میلیارد و 252 میلیون ریال را از سایر پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی افتتاحی شهرستان بویراحمد اعلام کرد.

انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.