اختصاص 20 میلیارد تومان به شهرداری ها و روستاهای شهرستان ملارد

فرماندار ملارد گفت: اختصاص 20 میلیارد تومان در طول 2 سال اخیر موید عمق عنایت و توجه مسئولان به این خطه است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن خطیبی فرماندار ملارددر همایش شوراهای اسلامی شهرداری ها و دهیاری ها نماد مردم سالاری که در سالن شهید طحانی شهرستان ملارد و با حضور جمعی از مسئولان این منطقه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، گفت: مسئولان استانی و کشوری نگاه ویژه ای به شهرستان ملارد لحاظ کرده اند و اختصاص 20 میلیارد تومان در طول 2 سال اخیر موید عمق عنایت و توجه مسئولان به این خطه است. 

وی افزود: روستاهای این شهرستان ظرفیت توانمند و مستعدی محسوب می شوند که از بستر و زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار هستند. 

خطیبی یادآور شد: امیدواریم با بهره گیری بهینه از داشته های شهرستانی و همدلی و همیاری مضاعف مردم و مسئولان افق ترسیم شده برای این منطقه به نحوی شایسته محقق شود.

**عزم جدی استانداری در توسعه زیر ساختی روستاهای استان تهران

حسین الماسی مدیرکل روستایی و شوراهای اسلامی استان تهران در ادامه این مراسم  ضمن تبریک ایام مبارک و پرشکوه دهه فجر اظهار کرد: تلاش ویژه ای در طول 2 سال اخیر برای توسعه مناطق روستایی عملیاتی شده که اختصاص 3میلیارد و 200 میلیون تومان از محل جرایم رانندگی و 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از منابع ارزش افزوده به روستاهای شهرستان ملارد از نمونه های آن به شمار می رود.

وی افزود: عمده ترین اولویت ما در سال آینده در عرصه روستایی این استان به توسعه فرهنگسرا ها کتابخانه ها و خانه روحانیون روستا (موسوم به خانه عالم) معطوف خواهد بود.

الماسی گفت: امید آن داریم جامعه روستایی در استان تهران با حضور پرشور خود در پایه صندوق های رای گام مثبت و سازنده‌ای را برای انتخاب اصله بردارند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار