هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس 2 - 2 سپاهان

در حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان است.

پرسپولیس 0 - 0 سپاهان به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،در حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان است.

ورزشگاه:

آزادی

پرسپولیس:

الکساندر لوبانف، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی

سرمربی:برانکو

سپاهان:

رحمان احمدی، عبدالله کرمی، لئوناردو پادوانی، محرم نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، لوسیانو پریرا، حبیب گردانی، وریا غفوری، علی کریمی، فوسیل موسایف و رسول نویدکیا

سرمربی: ایگور استیماچ


اخطار

محسن مسلمان (26) از پرسپولیس
لوسیانو پریرا (26) - علی کریمی(33) از سپاهان

اخراج

لئوناردو پادوانی(76)

شرح گل

پرسپولیس صفر سپاهان یک: (دقیقه 10، فوضیل موسی اوف): اولین حرکت جدی سپاهانی ها با ضربه کرنر این تیم همراه بود که در ادامه موسی اوف موفق شد روی ارسال دیدنی نویدکیا و بدون مزاحمت دروازه لوبانف را باز کند.

پرسپولیس یک سپاهان یک: (دقیقه 50، علی علیپور): روی سماجت رامین رضاییان و در ادامه ارسال فرشاد احمدزاده، علی علی پور موفق شد با ضربه سری دیدنی دروازه رحمان احمدی را باز کند و این دروازه بان را تسلیم کند.

پرسپولیس یک سپاهان 2: ( دقیقه 65، پریرا): حضور موثر ایبریچیچ در همان دقیقه اول با یک پاس دیدنی درون محوطه جریمه همراه بود که اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ را در اختیار پریرا قرار داد و او دروازه لوبانف را از روی نقطه پنالتی باز کرد.

پرسپولیس 2 سپاهان 2: (دقیقه 75، کمال کامیابی نیا): ارسال بابک حاتمی درون محوطه جریمه با ضربه ناقص طارمی همراه بود و در ادامه این کامیابی بود که با ضربه ای سهمگین و قدرتمند اولین گل خود در ترکیب پرسپولیس و تساوی این تیم در این بازی را به ثبت رساند.

شرح نیمه اول:

نیمه اول این بازی جز کارت قرمز همه چیز در خود داشت تا حدود 70 هزار هوادار حاضر در استادیوم از دیدن یک بازی جذاب لذت ببرند.

سپاهان که مطابق دیدارهای گذشته حمله و نفوذ از کناره ها در پیش گرفته بود و از جناح چپ پرسپولیس با توجه به غیبت محمد انصاری صاحب فرصت های خوبی شد و پرسپولیس نیز با حضور مسلمان و نوراللهی و البته فرشاد احمدزاده چاره را همچنان در عمق خط دفاعی سپاهان با ارسال های تودر این بازیکنان می بیند.

در نهایت سپاهان از روی دو موقعیت خطرناکی که به دست آورد توانست توسط فوزیل یک بار دروازه لوبانف را باز کند و در سمت مقابل رحمان احمدی مقاومت خوبی برابر حملات نصفه و نیمه سرخپوشان داشت که در این بازی از حمایت هواداران خود سود می بردند.


دقایق حساس

دقیقه 9: مهدی طارمی با فشار روی عبدالله زاده او را مجبور کرد تا توپ را به اوت بفرستد و البته سرخ ها نتوانستند از این ضربه سودی ببرند.

دقیقه 18: ارسال محرم نویدکیا از جناح راست تیم سپاهان درون محوطه جریمه پیش از اینکه خلعتبری را صاحب فرصت کند توسط لوبانف جمع شد. در ادامه نیز مسلمان قصد داشت با ارسالی بلند طارمی را صاحب موقعیت کند که عبدالله زاده در بین راه توپ را قطع کرد.

دقیقه 24: ارسال از جناح چپ سپاهان به درون محوطه جریمه با ضربه رسول نویدکیا همراه بود و البته توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 36: بار دیگر ارسال کرنر و باز هم فوضیل موسی اف بدون مزاحمت صاحب فرصت سرزنی شد که این بار توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه لوبانف به بیرون رفت.

دقیقه 42: در یک رفت و برگشت توپ در پشت محوطه جریمه به رسول نویدکیا رسید که شوت این بازیکن با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: فرار شیمبا و مشایعت دو دفاع میانی پرسپولیس با او تا درون محوطه جریمه ادامه یافت تا در نهایت نورمحمدی با تکل توپش را به کرنر بفرستد.

دقیقه 58: فرار دیدنی شیمبا پشت خط دفاعی پرسپولیس باز هم با تکل دیدنی نورمحمدی سودی برای این تیم نداشت.

دقیقه 63: سماجت سپاهانی ها درون محوطه جریمه پرسپولیس در نهایت با ضربه وریا غفوری همراه بود که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73: ضربه سر مهدی طارمی برای مسلمان با شوت تکضرب او همراه بود که در نهایت این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: در حالی که ایبریچیچ یک فرصت فوق العاده را برای تیمش از دست داد، این توپ در ادامه به مهدی طارمی در میانه زمین رسید و او با استارتی دیدنی و جا گذاشتن مدافع سپاهان در موقعیت گل قرار گرفت که پادووانی با تکل از پشت ضمن اخراج فرصت خوبی برای سرخ ها برای رسیدن به گل از روی ضربه ایستگاهی مهیا کرد.

دقیقه 79: این ضربه ایستگاهی را رامین رضاییان که این روزها ضرباتش را به خوبی می زند زد که توپ از بالای دروازه با مشایعت رحمان احمدی به بیرون رفت.

دقیقه 83: روی یک ضربه ایستگاهی حبیب گردانی توپ را به درون محوطه جریمه ارسال کرد که در ادامه لوبانف با مشت توپ را از محوطه جریمه دور کرد.

دقیقه 85: امید عالیشاه بار دیگر از درون محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: روی یک حرکت زیبا از سوی عالیشاه و علیپور با ارسال مهاجم گلزن درون شش قدم برای طارمی او ایده آل ترین فرصت خود را برای گل زدن از دست داد تا کاملا شایسته دریافت سیمرغ گل نزن ترین مهاجم هفته باشد.

دقیقه 90: در یک درگیری برای تصاحب توپ بین نورمحمدی و منوچهری، کاپیتان پرسپولیس بعد از اعلام خطای مهاجم سپاهان با او برخورد داشت که حیدری دستور به ادامه بازی داد تا استیماچ به شدت از این مساله عصبانی باشد.

دقیقه 90: ارسال بابک حاتمی از روی سر طارمی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 91: مهدی طارمی از درون محوطه جریمه صاحب فرصت شوتزنی شد که رحمان احمدی با خروجی دیدنی مانع از به ثمر رسیدن توپ این بازیکن شد.


فیلم های مسابقه:

سپاهان1_پرسپولیس0+فیلم



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.