بیمارستان 164 تختخوابی "معتمدی" گرمسار افتتاح شد + تصاویر

بیمارستان گرمسار در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور وزیر بهداشت بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیمارستان شهرستان گرمسار با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شماری از مسئولان، بیمارستان شهرستان گرمسار به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید.
 
بیمارستان 164 تختخوابی معتمدی گرمسار به میمنت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دست سیدحسین قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.
 
در این مراسم استاندار سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس، فرماندار گرمسار، مسئولان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شماری از مدیران و کارشناسان، نیز حضور داشتند.


بیمارستان 164 تختخوابی

بیمارستان 164 تختخوابی

بیمارستان 164 تختخوابی
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرمسار اظهار داشت: بیمارستان 164 تختخوابی گرمسار با تلاش دولت تدبیر و امید تکمیل و امروز بهره‌برداری شد که یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های استان سمنان است.
 
مهدی شادنوش ادامه داد: بیمارستان گرمسار جزو پنج بیمارستان بزرگ و مجهز استان سمنان محسوب می‌شود که در خدمت مردم این شهرستان خواهد بود.
 
وی گفت: بیمارستان معتمدی گرمسار در زمینی به مساحت 6 هکتار و با زیربنای 12 هزار و 390 مترمربع ساخته‌شده‌است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: بیمارستان گرمسار دارای بخش‌های مختلف درمانی و بستری بوده و تحولی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان ایجاد خواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Malaysia
مبینا یزدان نجات
۱۵:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۵
با سلام و احترام
می خواستم ببینم بیمارستان به این بزرگی نباید تخت مخصوص کسانی که لگن شان شکسته داشته باشند .عموی من ساعت 7یا 8شب تصادف بد جور کرد بعدا اوردن بیمارستان شما .بعدا دیدن که تخت مخصوص این عمل و ندارن .بعدا فرستادنش بیمارستان کوثر توی استان سمنان .لطفا بیمارستان به این بزرگی چرا نباید یه تخت مخصوص این شکستگی داشته باشه .
ممنون