آیت الله موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران:

حذف نام "آیت‌الله هاشمی" از لیست جامعتین کذب است/ لیست 30 نفره ائتلاف قطعی نیست

عضو جامعه روحانیت مبارز خبر حذف نام آیت‌الله هاشمی از لیست جامعتین را تکذیب کرد.

حذف نام

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ آیت‌الله موحدی کرمانی عضو جامعه روحانیت مبارز در جمع خبرنگاران در  همایش عزت ملی در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر حذف نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از لیست جامعتین اظهار داشت: اصلا جلسه‌ای که در آن به این موضوع پرداخته شود نداشته‌ایم و این خبر دروغ است.

وی با اشاره به سخنان آیت الله هاشمی در مورد شورای نگهبان اظهار داشت: اگر برخی علاقمند به امام هستند باید به توصیه‌های امام نیز توجه کنندکه یکی از توصیه‌های امام در مورد شورای نگهبان این بود که در مقابل افرادی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کردند می‌فرمودند؛ که در مقابل هجمه ها محکم بایستید و براساس وظیفه‌ای که دارید عمل کنید.

وی افزود: هجمه علیه شورای نگهبان جایز نیست و این مسئله‌ای است که در توصیه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است چراکه شورای نگهبان یکی از ارکان نظام ماست و مردم نیز تضعیف شورای نگهبان را قبول نکنند.

آیت الله موحدی کرمانی در مورد موضوع رواج آقازادگی در جامعه اظهار داشت: این مسائل در انقلاب اسلامی مطرح نیست و آنچه که مطرح است مقررات و قوانین نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان در مورد روند تکمیل لیست اصولگرایان اظهار داشت: هنوز لیست قطعی نشده اما به لیست 30 نفره نزدیک شده‌ایم.

وی در مورد انتشار لیست 31 نفره در رسانه‌ها اظهار داشت: خیلی از این مطالب منتشر شده و نباید این مطالب را باور کرد و بنده از لیست 31 نفره خبری ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار