هاشمی: جذب سرمایه گذران خارجی بزرگترین افتخار کشور است

استاندار تهران گفت: یکی از بزرگترین افتخار کشورها جذب سرمایه گذاران خارجی است.

هاشمی: جذب سرمایه گذران خارجی بزرگترین افتخار کشور استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین هاشمی در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به دستاوردهای پسابرجام افزود: این هنر مدیریت است که ما از همه امکانات جهان برای نیازهای خود استفاده کنیم.

وی گفت: یکی از بزرگترین افتخار کشورها جذب سرمایه گذاران خارجی است و ما به عنوان مدیران استان تهران باید امید و آرامش را  در مردم ایجاد کنیم.

استاندار تهران از مسئولان اجرایی استان خواست اجازه ندهد برخی با حرکات غیرمسئولانه امید را در مردم کاهش دهند .

وی در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و افزود: حضور شکوهمند مردم در این دو عرصه تضمین کننده امنیت ملی خواهد بود.

هاشمی گفت: باید به گونه ای عمل کرد که درعرصه انتخابات هیچ شائبه ای ایجاد نشود که مثلاً فلان مسئول استان تهران از شخصی خاص حمایت می کند .

وی افزود: باید با متخلفان در عرصه انتخابات به طور جد برخورد شود و به آنهایی که در فضای مجازی هم تخلف می کنند، تذکر داده شود.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران را در یک سال اخیر مثبت ارزیابی کرد .

وی گفت: درخصوص مصرف برق از دستگاه های اجرایی استان تهران تشکر می کنم که مصرف برق در تابستان را کاهش دادند و امیدواریم در ایام سرد سال نیز دستگاه‌های اجرایی در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنند.

استاندار تهران در پایان افزود: صبح پنجشنبه این هفته به اتفاق همه مسئولان و فرمانداران و شهرداران استان تهران در مرقد مطهر امام راحل حاضر خواهیم شد و با آرمان های ایشان تجدید میثاق خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار