قزوین ؛

سفر معاون وزیر راه شهرسازی

پژمان ، معاون وزیر راه و شهرسازی به قزوین آمد تا از طرح های سازمان زمین و مسکن وازرت راه و شهر سازی در قزوین بازدید کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از قزوین ؛مدیرعامل سازمان زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی در ابتدا  به شهرک مهرگان رفت و از نزدیک  در جریان  کم و کیف کارهای انجام شده قرار گرفت.

در این بازدید یک روزه به استانداری آمد و نشستی با استاندار داشت.

پژمان ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت :  این سفر یک پژو هش میدانی از اقدامات انجام شده تصمیمات گذشته است.

وی همچنین از انجام نشدن برخی از تعهدات  شهرداری محمدیه در شهرک مهرگان انتقاد کرد.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت250 میلیارد ریال  در تصمیمات گذشته برای اماده سازی کارهای که شهرداری باید انجام میداد  اختصاص دادیم که  متاسفانه ا اقدامی در این مسیر اجام نشده است.

وی گفت متاسفانه طرح و توسعه صحن امام زاده حسین (ع)  با وجود سهم مشارکتی 50  درصدی و آماده بودن منابع مالی هنوز  فقط 10 درصد پیشرفت داشته است.

معاون وزیر راه شهر سازی گفت امروز به دنبال این هستیم تا  راهکاری برای حل این مشکل پیدا کنیم.

 فریدن همتی نماینده عالی دولت دراستان در این نشست   گفت در دو سال گذشته به علت تنگناهای مالی در کشور   دولت  بجای شروع  طرح های جدید  تمام همیت خود را بکار برد تا طرح های  نیمه تمام  اولویت داررا تکمیل نماید.

استاندارمهمترین طرح اولویت داره نیمه تمام در استان مسکن مهر دانست و افزود ما به دنبال آن هستیم بهترین زیر ساخت ها را در مهرگان فراهم کنیم.

فریدون همتی از قرار داد با قرارگاه و اوصیا برای آماده سازی پارک ها ی برای شهرک مهرگان خبر د اد.

وی یکی از اولویت های جدی استان را طرح و توسعه حریم امام زاده حسین (ع) دانست .

استاندار با اشاره به اینکه دو بیمارستان بوعلی و شهید رجایی  فرسوده هستند از پژمان خواست زمینی در اختیار استان قرار دهد تا  برای بهبود ارائه کیفیت خدمات در مانی  به مردم نسبت به جایگزینی این دو بیمارستان  اقدام شود.

وی با بیان اینکه اراده استان برای کارهای با سرعت و کیفیت بالاست جرات و جسارت در کاررا از ویژگیهای مدیران دانست.

استانداربا  هشدار و انتقاد  از برخی  مدیران افزود متاسفانه یکی از آسیب های جدی جامعه  مدیرانی است که جرات و جسارت کار ندارند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.