قزوین ؛

دعوت استاندار قزوین برای سفر به ایتالیا

نماینده کشور ایتالیا در امور سرمایه‌گذاری گفت: دعوتنامه رسمی مسئولان کشور ایتالیا برای سفر استاندار قزوین به این کشور و بازدید از شهرهای صنعتی آن در چند روز آینده ارسال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین ؛انزو رایزی اظهار داشت: کشور ایتالیا تمایل زیادی به گسترش روابط با ایران دارد که در این راستا سفرهای سفیر ایتالیا و هیأت‌های تجاری این کشور به استان قزوین انجام شده است.

وی افزود: هدف از این سفرها پیگیری برای اجرای تفاهم‌نامه‌هایی است که بین استان قزوین و کشور ایتالیا به‌منظور افزایش روابط در حوزه‌های مختلف به امضا رسیده است.

نماینده کشور ایتالیا در امور سرمایه‌گذاری اضافه کرد: حجم زیادی از پیشنهادات همکاری استان قزوین و کشور ایتالیا به ما ارائه شد که تمام آنها را مطالعه کردم و چند مورد نیز برای آغاز کار، انتخاب شده است.

انزو رایزی ادامه داد: یکی از برنامه‌های کشور ایتالیات نشست صنعتگران دو کشور اوایل سال آینده در ونیز است که امیدواریم صنعتگران استان قزوین نیز در این نشست حضور پررنگی داشته باشند.

نماینده کشور ایتالیا عنوان کرد: دعوت‌نامه رسمی مسئولان کشور ایتالیا برای سفر استاندار قزوین به این کشور و بازدید از شهرهای صنعتی این کشور، چند روز آینده ارسال می‌شود.

انزو رایزی تصریح کرد: امیدواریم استاندار قزوین با پذیرش این دعوت به کشور ایتالیا سفر کرده و با توانمندی‌های این کشور از نزدیک آشنا شود.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.