رییس فدراسیون عربستان برکنار می شود؟

برگزاری جلسات سری در فدراسیون عربستان در کنار سیاسی کاری فوتبالی های این کشور خشم مدیر اطلاع رسانی این فدراسیون را برانگیخت تا جایی که شاید به کناره گیری رییس فدراسیون منجر شود.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، برگزاری جلسات سری در فدراسیون عربستان در کنار سیاسی کاری فوتبالی های این کشور خشم مدیر اطلاع رسانی این فدراسیون را برانگیخت.

پس از بهانه‌تراشی های عربستانی ها برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقات عجیبی در داخل فدراسیون عربستان رخ داد که از جمله آنها می توان به برکناری چند مسئول بلند پایه به صورت اجباری، شکایت رئیس کمیته انضباطی به فیفا، موضوع تعلیق فوتبال عربستان و ... اشاره کرد.

امروز نشریه الیوم از خشم مدیر روابط عمومی فدراسیون سعودی پرده برداشت و در این باره نوشت: کمیته نقل و انتقالات با حضور کمیته اجرایی مسابقات و سازمان لیگ عربستان جلسه‌ای سری برگزار کردند. این جلسه خشم طلال آل‌شیخ مدیر روابط عمومی فدراسیون عربستان را در پی داشت زیرا او معتقد بود که این کار آنها برخلاف آنچه که توافق کرده بودند است.

مدیر روابط عمومی در خطاب به این یه نهاد گفت: روابط عمومی فدراسیون تنها تریبون این اداره است و نباید سازمان‌های دیگر در این امور دخالت کنند. اطلاع رسانی باید توسط ما صورت گیرد نه اینکه ما از این جلسات غافل باشم.

 این شکاف بین مسئولان ورزش عربستان نشان می‌دهد که آنها در وضعیت سختی به سر می‌برند. دخالت مستقیم آل‌سعود، جابه‌جایی‌های مسئولان بدون هیچ توجیهی، شکایت به فیفا و موضوع تعلیق فوتبال عربستان همه منجر به وضعیتی بحرانی برای سعودی‌ها شده است.

آتش عربستانی ها دامن فوتبال خودشان را گرفت

تحلیل سایت‌های عربستانی از عملکرد فدراسیون فوتبال:
احمد عید نقشه‌های فوتبال را نقشه برآب کرد

رئیس فدراسیون عربستان متهم به عملکرد غیر ورزشی از سوی برخی دست‌اندرکاران فوتبال و رسانه‌های عربستانی شد.
، 9 ماه 9 روز تا پایان ریاست احمد عید باقی مانده و در طول مدت ریاست وی بر فوتبال عربستان تمامی برنامه ریزی های فوتبال این کشور نقش براب شده است.

در این گزارش آمده است: خالدین محمد فقط 2 رای کمتر از وی دانست و این در حالی بود که اقداات ناعادلانه وی نارضایتی فراوانی را به وجود آورد.


رییس فدراسیون عربستان برکنار می شود؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار