حق‌شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ائتلاف با حامیان دولت و مستقلین مورد موافقت اکثریت احزاب اصلاح‌طلب است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: ائتلاف با حامیان دولت و مستقلین مورد موافقت اکثریت احزاب اصلاح‌طلب است.

محمدجواد حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ائتلاف اصلاح‌طلبان با  برخی از جریان های سیاسی کشور، اظهار داشت: پیشنهاد ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرایان معتدل، حامیان دولت و مستقلین و اعتدالگرایان از سوی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مطرح شده است.

وی در ادامه افزود: این جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با حضور عارف، موسوی‌لاری و مرعشی برگزار شد که در این جلسه 250 تن از اعضای میزهای استانی نیز حضور داشتند.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه این پیشنهاد به دلیل گزارش‌هایی که نسبت به ردصلاحیت‌های گسترده اصلاح‌طلبان و حامیان دولت صورت گرفته بود، مطرح شد، ادامه داد: ما ردصلاحیت‌های گسترده را با منطق امام خمینی (ره)، اسلام و قوانین جمهوری اسلامی همگام نمی‌دانیم.

حق‌شناس با بیان اینکه فضای پیش رو را مهم می‌دانیم زیرا انتخابات تاثیرگذار و حساس است، اظهار داشت: امیدواریم شورای نگهبان تجدید نظری نسبت به عملکرد هیأت‌های نظارت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم انتخابات نه تنها امروز مورد توجه جامعه نیست بلکه احزاب اصلاح‌طلب و حامیان دولت از همه عموم برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنند، ادامه داد: امیدواریم شورای نگهبان با بازگرداندن چهره‌های خدوم زمینه انتخابات رقابتی را فراهم کند.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به اینکه اکثریت احزاب از این طرح استقبال کردند، افزود: حزب اعتدال و توسعه، حزب کارگزاران سازندگی، حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از جمله احزابی هستند که با این پیشنهاد موافقت دارند.         

حق‌شناس در پایان خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم عموم احزاب اصلاح‌طلب، مستقل و میانه رو این باور را دارند تا یک جبهه فراگیر را تشکیل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.