راز نصب پرچم آمریکا در خیابان ولیعصر(عج)/پژوهای جدید در خارج از ایران چند فروخته می‌شوند؟+تصاویر

در زیر گزیده ای از مهمترین عناوین خبری گروه وبگردی را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.



راز نصب پرچم آمریکا در خیابان ولیعصر(عج)+عکس
نصب پرچم آمریکا در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران در یکی از خیابان‌های تهران توجه بسیاری را جلب کرده است.


جدا شدن دوقلوهای به هم چسبیده 8 روزه + عکس
عمل‌های جداسازی دوقلوها همیشه سخت و طاقت‌فرسا بوده است اما پزشکان در سوئیس موفق شدند دو خواهر به هم چسبیده هشت روزه را از هم جدا کنند.


بیماری زیکا در ایران رویت شده یا خیر؟
سخنگوی وزارت بهداشت در مورد بیماری زیکا و نگرانی‌هایی که بابت ابتلا به این ویروس وجود دارد، گفت: تاکنون مواردی از این بیماری در خاورمیانه گزارش نشده است.


مکمل خوری مثل نقل و نبات
رنگش پریده و دست و پایش درد می‌کند. می‌گوید هر وقت چنین حالی دارد، مکمل کلسیم می‌خورد و احساس می‌کند حالش بهتر می‌شود.


پروژه قفل ژن چیست؟!
محققان در دانشگاه مازندران موفق به اجرای پروژه قفل ژن شدند که با استفاده از نتایج این پروژه نواحی ژن آسیب رسان در بیماریها را مشخص می کند.


برخود خونین سمند و شتر
سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد خونین سمند با شتر خبر داد و گفت: راننده و شتر هر دو نفر قربانی شدند.


خوزستان آب شرب ندارد!
مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: بیش از ۱۲۰ مورد از مدارس عشایری خوزستان برق ندارند.


برج آزادی همچنان چکه می کند!
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از عدم حل مشکل نشت آب، به برج آزادی خبر داد.


پیام تلگرامی، 50 نفر را به بیمارستان کشاند
یکی از همراهان بیماری در بیمارستان بابل که نیاز به اهدای خون داشت، با فرستادن یک پیغام تلگرامی 50 نفر را به بیمارستان کشاند.


زمان تعیین مزد سال 95 کارگران مشخص شد
تعیین مزد سال ۹۵ کارگران در حالی منتظر ارائه گزارش نهایی کارگران و کارفرمایان درباره سبد هزینه‌های معیشتی است که شورایعالی کار به عنوان مرجع اصلی این امر اولین نشست مزدی را با تأخیر نسبت به سال‌های گذشته آغاز می‌کند.


ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ ﺯﻧﺎﻥ به دلیل نداشتن ﺗﻔﺮﯾﺢ است!
مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: ﻣﺮﺩﺍﻥ باید ﺑﻪ‌ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺷﺮﻋﯽ، ﻋﻘﻠﯽ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺯﻧﺎﻥ ﺭﺍﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﺑﺒﯿﻨﻨﺪ ﻭ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﺎﻥ ﺣﻖ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ.


دروس دبیرستانی‌ها تغییر می کند
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش از اضافه شدن درس تفکر و سواد رسانه‌ای، انسان و محیط زیست، سلامت و بهداشت، مدیریت خانواده به جدول درسی مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم خبر داد.


باهوش‌ها سالمترند
یک پژوهش جدید نشان می‌دهد افرادی با بهره هوشی بالاتر از سلامتی بیشتری برخوردارند.


مسی غایب بزرگ المپیک ریو
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد که لیونل مسی در المپیک 2016 ریو به میدان نخواهد کرد.


کشف عفونت در اسکلت بانوی هفت هزار ساله تهرانی
پس از کشف و سالیابی انجام شده روی اسکلت بانوی هفت هزار ساله تهرانی، گروه انگل شناسی و قارچ شناسی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی های پالئوپارازیتولوژیک را روی بقایای بیولوژیک حاصل از این اسکلت انجام داد.


پیاز کیلویی سه هزار تومان شد
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش قیمت پیاز به ۳ هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت این محصول نسبت به هفته قبل ۱۵ درصد گران شده است.


پای خارجی‌ها به زباله تهرانی‌ها باز شد
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از توافق با بخش خصوصی برای ایجاد دو زباله‌سوز بزرگ در تهران خبر داد.


با کسانی که جنگ سگ‌ راه بیاندازند برخورد می‌شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز گفت: مدتی پیش یک خبر در خصوص برگزاری جنگ سگ‌ها در کرج منتشر شد که بازخوردهای زیادی را به دنبال داشت.


بن لادن ماهانه ۱۰۰ هزار دلار حقوق می گیرد!
ادوارد اسنودن « کارمند سابق سیا» مدعی شد « اسامه بن لادن» رهبر القاعده زنده است و در مجمع الجزایر « باهاماس» زندگی می کند.


قیمت گرانترین و ارزانترین میوه‌ها در سطح شهر
قیمت انواع میوه و تره‌بار در مقایسه با ماه گذشته به طور کلی با ثبات همراه بوده است، اما قیمت برخی اقلام مانند انار، پیاز و سیب‌زمینی در مسیر صعودی قرار دارند.


توضیحات آموزش‌‌ و پرورش درباره خودکشی دانش‌آموز کرمانشاهی
آموزش‌ و پرورش در خصوص خبر خودکشی دانش‌آموز کرمانشاهی در مدرسه گفت:‌ این دانش‌آموز به لحاظ درسی و انضباطی در حد بالایی بود و مشکلاتی در خارج از مدرسه داشته که متأسفانه در داخل مدرسه این اتفاق ناگوار افتاده است.


اس500 به بازار می‌آید/ آزمایش‌های اولیه در سال 2016
کمپانی روسی اعلام کرد اولین نمونه‌های نسل جدید سامانه‌های معروف دفاع موشکی روسیه (سری S) با نام اس500 امسال نهایی شده و آزمایش‌های اولیه را خواهد گذراند.


ورشکستگی 1300 هتل در ترکیه
کاهش تعداد توریست‌ها در ترکیه منجر به ورشکستگی 1300 هتل در این کشور شده است.


علائم هشداردهنده بیماری های پنهان
بدن شامل سیستم های به هم پیچیده، شبکه ها و ساختارهای به هم پیوسته است و زمانی که مشکلی در قسمتی از بدن رخ دهد، به صوت علایمی در ظاهر نشان می دهد. هرچند گاهی برخی مشکلات و بیماری های مخفی باقی می مانند.


سناریوهای جدید استخدامی توسط دولت
دولت در لایحه برنامه ششم توسعه علاوه بر محدودسازی استخدام‌های جدید و رسمیت بخشیدن به اشتغال ساعتی و قراردادی، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و جذب مستقیم آنها در بدنه دولت را کاملا متوقف کرد.


2 ماه مانده به پایان سال، پرونده تسهیلات 94 بسته شد
درحالی بانک های دولتی و خصوصی در پاسخ به تقاضای جدید برای تسهیلات بانکی دست رد به مردم می زنند که هنوز دو ماه به پایان سال باقی مانده است.


دعوتید به مجلس رقص، این بار به نفع کودکان سرطانی!
آگهی‌های متعدد فروش بلیت جشن‌های دور همی زنانه با حضور دی‌جی‌ها و رقاص‌ها در تالارهای پذیرایی تهران در سایت‌های تخفیف موج می‌زند اما این بار با پرچم «برقصید به نفع کودکان سرطانی»!


از حق و حقوق دوران نامزدی چه می دانید؟
خواستگاری و نامزدی برای خود حقوق تعریف شده ای دارد و طرفین باید بدانند که اولا از چه فردی خواستگاری می کنند و دوم اینکه چه حقوقی را باید رعایت کنند.


گستاخی وزیر اقتصاد ترکیه علیه ایران
وزیر اقتصاد ترکیه با این ادعا که در ایران دموکراسی وجود ندارد و ترکیه دموکراتیک ترین کشور منطقه است گفت:«ترکیه یکی از کشورهایی خواهد بود که بیشترین نفع را (از لغو تحریم های ایران) خواهد برد.»


پژوهای جدید در خارج از ایران چند فروخته می‌شوند؟
نگاهی به قیمت کنونی مدل هاي پژو 208، 2008 و 301 در بازارهای جهانی و منطقه نشان می‌دهد که قیمت این سه مدل خودرو از پژوهایی که هم‌اکنون در ایران تولید می‌شوند، گران‌تر خواهد بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار