چین مسافران سرکش هواپیماها را در فهرست سیاه قرار می دهد

5 خط هوایی چین اعلام کردند مسافران سرکش را در فهرست سیاه قرار می دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، به دنبال افزایش رفتارهای تند مسافران چینی، پنج خط هوایی چین تصمیم گرفتند مسافران سرکش را در فهرست سیاه قرار دهند.

شرکت های هواپیمایی ایر چاینا، هواپیمایی شرقی چین، هواپیمایی جنوبی چین، هاینان ایرلاینر و اسپرینگ ایر اعلام کردند جزئیات مربوط به اطلاعات مسافران سرکش را منتشر و آنها را از پرواز منع خواهند کرد.

پیش بینی می شود چین تا سال 2034 به کشوری با بیشترین تعداد مسافر در جهان تبدیل شود. افزایش تأخیر در پرواز باعث شده است مسافران خودشان مشکلات خود را حل کنند.

"ژانگ ووان،" مدیر بازاریابی شرکت هواپیمایی اسپرینگ ایر اعلام کرد: ما پیشتر فهرست سیاهی از مسافران آماده کرده ایم. این فهرست شامل افرادی است که با کارکنان بدرفتاری کرده اند، سوار هواپیما نشده اند یا از خروج از هواپیما ممانعت کرده اند. 

اینگونه مسائل بارها تیتر روزنامه های چین شده است. سال گذشته، مقامات تایلند 30 گردشگر چینی را بازداشت کردند. این گردشگران چینی به دلیل 10 ساعت تاخیر در پرواز، از سوار شدن به هواپیما سر باز زده بودند.

در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی (تیر 94) نیز یکی از مسافران در فرودگاهی در شرق چین پرده ها و روزنامه های یکی از کابین های هواپیما را آتش زد. در سال 2014، یکی از پروازهای ایر آسیا به مقصد "نانجینگ" مجبور شد به بانکوک بازگردد؛ زیرا یکی از مسافران پس از درگیری لفظی با یکی از میهمانداران به سمت وی نودل داغ پرتاب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار