در صحن علنی مطرح شد؛

واکنش «رسایی» به اظهارات هاشمی درباره رد صلاحیت ‌شدگان مجلس خبرگان

نماینده تهران به اظهارات روز گذشته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رد صلاحیت‌‌شدگان مجلس خبرگان واکنش نشان داد.

واکنش «رسایی» به اظهارات هاشمی درباره رد صلاحیت ‌شدگان مجلس خبرگانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رسایی نماینده مردم تهران طی تذکری در مجلس به اظهارات روز گذشته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رد صلاحیت‌های انتخابات مجلس خبرگان واکنش نشان داد.

وی تصریح کرد: معتقدم آقای هاشمی با اظهارات روز گذشته خود درباره شورای نگهبان، التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه ندارد و قطعا باید در مورد این موضوع فکر شود.

رسایی در ادامه تأکید کرد: این جای سوال دارد که وقتی در روز گذشته از تریبون‌های رسمی کشور موضوع رد صلاحیت‌های شورای نگهبان زیر سوال رفت چرا امروز شخصی که صبح رئیس جلسه علنی مجلس بود به آن واکنش نشان نداد.

این نماینده مردم تهران در ادامه با اشاره به اظهارات حضرت امام (ره) درباره شورای نگهبان گفت: امام فرمودند: «توهین و تضعیف شورای نگهبان خطرناک برای کشور اسلام است همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم وارد می‌شود و در آخر آن رژیم را ساقط می‌کند».

رسایی ادامه داد: امام همچنین فرمودند: «هیچ کس حق ندارد درباره رأی شورای نگهبان به این شورا کلمه‌ای بگوید. و اگر فردی رأی شورای نگهبان را کذا بداند مفسد است».

رسایی در ادامه همچنین با اشاره به اظهارات مرحوم سید احمد خمینی درباره شورای نگهبان گفت: آقای سید احمد خمینی فرمودند: «ما منسوبین حضرت امام باید توجه داشته باشیم که فقط به علت نزدیکی با ایشان است که با ما مصاحبه می‌شود و یا به ما احترام می‌شود. ما باید توجه کنیم که اگر امام نبودند کسی ما را به آن صورت نمی‌شناخت تا با ما مصاحبه کند. پس منع نکنید که ما هیچ هستیم. باید توجه کنیم تا از انتساب ما به امام سوء استفاده نشود».

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار