رستوران های عجیبی که مشتریان خود را معتاد می کنند+ تصاویر

رستوران‌های چینی به منظور جذب مشتری بیشتر و افزایش مشتریان دائمی با ریختن مورفین در غذاها مشتریان را معتاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، نزدیک به 35 رستوران در چین مواد غذایی خود را به مواد مخدری همچون مورفین و کدئین آلوده می‌کنند تا از این طریق بتوانند مشتریان دائمی خود را افزایش دهند. نودل، گوشت خرچنگ و سوپ از جمله غذاهایی هستند که با مواد مخدر آلوده شده است .

مصرف این غذاها به مدتی طولانی سبب اعتیاد فرد می‌شود و در نهایت می‌تواند منجر به اعتیاد شدید به مواد مخدر شود. علاوه بر این، مشتریان با رجوع دوباره به این رستوران‌ها و مصرف دوباره آن غذاها احساس آرامش و آسودگی می‌کنند به همین دلیل ترجیح می‌دهند بیشتر از غذاهای آن رستوران استفاده کنند.

رستوران های عجیبی که مشتریان خود را معتاد می کنند+ عکس

در بیشتر موارد آن‌ها در سوپ‌ها و سایر غذاها یا پیش‌غذاها خشخاش می‌ریزند و آن را با نمک و پودر فلفل پنهان می‌کنند. صاحب یکی از رستوران‌هایی که در غذاها پودر خشخاش می‌ریختند به 18 ماه حبس در زندان محکوم شد. گفته می‌شود که کیفیت محصولات غذایی چین از مناسب نیست و از قوانین و استانداردهای سلامت پیروی نمی‌کند.

رستوران های عجیبی که مشتریان خود را معتاد می کنند+ عکس

این اقدام بسیار غیرقانونی و خطرناک است و می‌تواند به‌راحتی سلامتی افراد را به‌خطر بیندازد و علاوه بر این خیانت به اعتماد مردم و مشتریان است. استفاده از این غذاها ممکن است در مدتی کوتاه به افراد آسیب نرساند اما در طولانی مدت می‌تواند سلامتی افراد را به شدت تهدید کند و ناخودآگاه آن‌ها را به ورطه اعتیاد بکشاند.

رستوران های عجیبی که مشتریان خود را معتاد می کنند+ عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار