اهواز؛

اعزام دانش آموزان آبادانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

همزمان با آغاز دهه فجر 700 دانش آموز دختر شهرستان آبادان در قالب چهارمین مرحله اعزام دانش آموزان، به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: اعزام دانش آموزان به سرزمین های نور، به منظور آشنایی آنان با رشادت و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس و بهره گیری از فضای معنوی این مناطق است.

سرهنگ پاسدار عادل عساکره خاطرنشان کرد: دانش آموزان در اردوی 2 روزه از منطقه عملیاتی شلمچه، پادگان شهید محلاتی اهواز، یادمان شرق کارون بازدید کرده و راویان فتح، شیوه های طراحی و اجرای عملیات های پیروزمندانه رزمندگان اسلام را برای دانش آموزان اعزامی بازگو می کنند.

وی آشنایی نسل جوان با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس، زنده کردن یاد و خاطران شهدای 8 سال دفاع مقدس و الگوگیری نسل جوان جامعه از ایثارگیرهای شهدا را از مهم ترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس عنوان کرد.

گفتنی است از ابتدای سال تحصیلی 1394-1395 تاکنون و با هدف رشد و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت، 2 هزار و 450 هزار دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.