کاربران اندروید این اپلیکیشن ها را از دست ندهند + آموزش

در این گزارش 17 نرم افزاری که هر گوشی اندروید باید داشته باشد را در گروه های نسخه پشتیبان ، اجتماعی ، مرورگر ، ابزار کاربردی ، Luncher ، سرگرمی و ویرایش عکس به شما معرفی می کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، رشد روز افزون بازار اندروید دلیلی است برای سرازیر شدن حجم عظیمی از برنامه هایی که هدف همگی آن ها ارایه تجربه ی بهتر برای کاربران است.

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

تعداد این نرم افزارها روز به روز در حال افزایش است که البته همه ی آن ها مورد علاقه ی کاربران نیستند و در هر دسته از گروه های نرم افزاری صدها انتخاب برای نصب وجود دارد.

گرفتن نسخه پشتیبان

Go Backup

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Go Backupیک نرم افزار همه کاره است که از اطلاعات شما نسخه پشتیبان می گیرد. این نرم افزار می تواند از شماره ها ، پیام ها ، تاریخچه‌ی تماس و هم چنین نرم افزار های نصب شده بر روی حافظه SD نسخه پشتیبان تهیه نماید. شما می توانید نسخه پشتیبان خود را بازگردانی کرده و انتظار داشته باشید هر آن چه در تلفن شما بوده را باز می گیرید .


اجتماعی


Facebook

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Facebook برای اندروید یک نرم افزار صاحب مقام و دیرینه است که به شما اجازه می دهد تا با دوستان ، خانواده و مشتری هایتان در ارتباط باشید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید هر وقت و به هر شخصی از لیست دوستانتان پیام ارسال کنید و هم چنین می توانید با آن ها چت کنید.

هم چنین به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات خود را تغییر دهید و یا یک رویداد جدید ایجاد کنید یا حتی فیلم یا عکس آپلود کنید و آلبوم جدیدی بسازید. هم چنین این برنامه با شماره های بخش Cntact گوشی شما هماهنگ می شود و اطلاعات مربوط به هر شخص را در لیست شماره ها در بخش مربوط به هر شخص نمایش می دهد .


Twitter

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

به کمک Twitter می توانید صفحه وضعیت خود را به روز کنید ، می توانید دوستانتان را دنبال کنید تا جدیدترین رویداد ها را مشاهده کنید .سایر امکانات این نرم افزار شامل به اشتراک گذاری ، ثبت رویداد جدید و ارسال پیام مستقیم برای دنبال کنندگان است .


XDA

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

XDA یک نرم افزار اندرویدی است مخصوص گسترش دهندگان و عاشقان اندروید است . XDA به طور اساسی تالاری است برای گسترش دهندگان جایی که ROM را گسترش می دهند و روی پلت فرم آندروید دست کاری می کنند. این نرم افزار راهی برای ارتباط بین گسترش دهندگان است ، چیزی شبیه به شبکه های اجتماعی . شما می توانید سوالات خودتان را از آن ها بپرسید یا با آن ها در مورد نرم افزار مورد علاقه تان صحبت کنید.

مرورگر

Opera Mini

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Opera Mini یکی از سریع ترین ، گسترده ترین و قوی ترین مرورگرهایی است که به صورت گسترده بر روی تلفن های اندرویدی استفاده می شود. با رابط کاربری ساده ای که در اختیار شما قرار می دهد می توانید با دو حالت Phone View یا Desktop View از آن استفاده کنید.

هم چنین به شما کمک می کند تا با ذخیره ی اطلاعات به کمک تکنولوژی فشرده سازی منحصر به فرد پهنای باند شما را حفظ کند. همانند FireFox و Chrome دارای Tab می باشد تا به راحتی بین صفحات بچرخید و چندین صفحه را در یک زمان باز کنید.


Uc Browser

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Uc Browser یکی دیگر از سریع ترین مرورگر های ساخته شده برای اندروید است. این نرم افزار از فناوری چند لمسی بهره می برد و می تواند تماس های صوتی را تشخیص دهد ، بدین منظور باید Google Voise Control را نصب کنید.

این مرورگر از تکنولوژی ابری بهره می برد تا صفحات را به سرعت باز کند.شما می توانید فایل ها را به وسیله Uc Browser با سرعت فوق العاده دانلود کنید.

ابزار کاربردی


ROM Toolbox

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Rom Toolbox یک نرم افزار اساسی برای کاربران است و از آن دسته ای است که باید روی هر گوشی اندرویدی نصب باشد . این برنامه انتخاب های فراوانی را پیش روی شما قرار می دهد تا گوشی خود را شخصی سازی کنید و به قول معروف دست کاری کنید. از جنبه ی شخصی سازی می توان به امکان تغییر فونت سیستم ، دانلود انیمیشن برای بوت ، دانلود تم های Theme Chooser و … اشاره کرد و از جنبه ی اجرا ، شما می توانید بر روی CPU Slider تلفن هوشمند خود تغییراتی را اعمال کنید به همراه افزایش سرعت باز کردن فایل های روی حافظه SD و مدیریت حافظه جانبی .انتخاب هایی مانند دانلود و نصب ROM ، تهیه نسخه پشتیبان از ROM نیز در این نرم افزار به چشم می خورد.

هم چنین شما این اجازه را دارید با استفاده از دو قابلیت App Manager و Root Browserبه مدیریت برنامه های نصب شده و مرور فایل های سیستم بپردازید.


Battery Defender – Battery Saver

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Battery Defender تأثیرگذار ترین برنامه برای بهینه سازی عمر مفید باتری تلفن شماست. این برنامه برای شما انتخاب هایی از قبیل حالت ذخیره انرژی و استفاده بهینه از آن را برای افزایش طول عمر باتری برای شما دارد. من این برنامه را روی تلفن خودم نصب کردم و به خوبی کار می کند.

این نرم افزار پردازش های غیر مفید CPU را لغو می کند و برنامه هایی که در مدت طولانی اجرا هستند و استفاده نمی شود را می بنندد و حتی اگر ارتباط Wi-Fi بلا استفاده باشد یا صفحه گوشی در حالت آماده باش باشد آن را قطع می کند.


Google Reader

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Google Reader برای کاربران اندروید امکان خواندن اخبار و خوراک های روزانه را در یک مکان فراهم می آورد.شما می توانید جدیدترین اخبار هایی که در معروف ترین پایگاه ها نوشته شده اند را با اضافه کردن RSS آن ها در این برنامه در اختیار داشته باشید.این برنامه در سایر تلفن ها یی که دارای آن باشند هم امکانات مورد نظر روی تلفن خودتان را در اختیارتان قرار می دهد.


Olive Office Premium

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش


Olive Office Premium ابزاری برای اندروید است تا به کمک آن بتوانید پرونده هایی نظیر Word ، پاور پوینت و اکسل را در آن به نمایش بگذارید. هم چنین امکان باز کردن PDF ها را نیز فراهم آورده است. همانند سایر برنامه های این گروه ، باید بهای آن را بپرداذید و از امکانات آن لذت ببرید.


لانچر

Go Launcher

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Go Luncher معروف ترین و قوی ترین برنامه از این گروه است تا به کمک آن امکانات وسیع و عمیقی را در شکل ظاهری محیط تلفن خود ایجاد کنید. هزاران پوسته خریداری شده به خوبی پوسته های رایگان به همراه پلاگین و ابزارک های فراوان برای این برنامه موجود است.


QQLauncher

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

QQ Luncher یکی دیگر از برنامه های گروه تغییرات ظاهری است که شبیه به هم تای خود MIUI Luncher است.آخرین ورژن این برنامه شامل امکاناتی شبیه پوسته های فراوان و امکانات دیگری مانند گجت ها است . این برنامه دارای محیط جذاب و زیبایی است که به همراه حرکات انیمیشنی فراوان آن محیطی دل چسب در اختیار کاربر قرار می دهد که می تواند از بین آن ها حالت مورد علاقه خود را انتخاب کند.


سرگرمی


Music Paradise

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

با استفاده از Music Paradise می توانید آهنگ های رایگان را از تلفن خود دانلود کنید. همه ی کاری که باید بکنید این است که نام آهنگ یا آلبوم موردنظر خود را جست و جو کنید و سپس دانلود.

این برنامه دارای یک پلیر در دل خود است که این امکان را فراهم می کند تا آهنگ های دانود شده را در همان برنامه اجرا کنید.حتی شما امکان گوش کردن و دانلود کردن هم زمان را نیز دارید.


Zedge

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Zedge یکی از سایت های مهم در زمینه ی دانلود حالت برای تلفن مانند پس زمینه ، آهنگ زنگ ، صدا های هشدار ،تصاویر زنده و … برای اندروید فون ها است. امکان دانلود بیش از ۷٫۵ میلیون فایل برای شما به همراه پیش نمایش آن ها و گوش دادن قبل از دانلود وجود دارد.


Mobile9

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Mobile9 برنامه ای شبیه به Zedge است با این تفاوت که پیشنهاد های بیشتری نسبت به Zedge در اختیار شما قرار می دهد. پس زمینه ، پوسته و آهنگ زنگ از بخش های این برنامه است.شما برای دانلود این امکانات ابتدا باید عضو شوید و وارد پنل کاربری خود شوید و به راحتی به دانلود بپرداذید. این برنامه یک پایگاه بزرگ برای دانلود امکانات نمایشی تلفن تقریبا برای هر تلفن نیز هست. به طور اتوماتیک پس از ورود به آن ، تلفن شما را شناسایی می کند و امکانات قابل نصب بر روی آن را در اختیارتان قرار می دهد.


ویرایش عکس


Instagram

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Instagram هم اکنون بر روی اندروید امکان قابلیت نصب دارد . این برنامه به شما امکان استفاده از فیلتر های گوناگون و Effect هایی برای اعمال بر روی عکس های گرفته شده در داخل نرم‌افزار برای ویرایش عکس قبل از اشتراک گذاری آن با سایر کاربرانی که از این برنامه استفاده می کنند را می دهد ، مهمترین قابلیت آن ارایه ی افکت معروف و زیبای Tilt-Shift است که برای اعمال روی تصاویر است.



Little Photo

اپلیکیشن هایی که بر هر اندرویدی واجب است + آموزش

Little Photo فیلم ها و افکت ها را بر روی تصاویر پیاده می کند. این برنامه معروف ترین برنامه از نظر فیلتر های موجود در آن است و به کمک آن ها می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و به خلق آثار هنری بپرداذید. با ۷۰ فیلتر موجود در این برنامه و ادغام آن ها شما امکان ساخت استایل شخصی خودتان رانیز دارید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
آخه اینا چه اپ های بود که معرفی کردی مال ده سال پیش اه اه اه
آخرین اخبار