امیر پوردستان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ تهدیدی از سوی داعش در استان دیاله متوجه ما نیست

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هیچ تهدیدی از سوی داعش متوجه ما نیست و ما خط قرمز 40 کیلومتری خود را ترسیم کرده‌ایم.

هیچ تهدیدی از سوی داعش در استان دیالی متوجه ما نیست

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه  خبرنگاران جوان، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر سرلشکر محمد سلیمی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تهدیدات داعش در استان دیاله عراق اظهار داشت: هیچ تهدیدی از سوی داعش در استان دیاله متوجه ما نیست و ما خط قرمز 40 کیلومتری خود را ترسیم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ما با اشراف اطلاعاتی که داریم در صورتی که تهدیدی رخ دهد با قدرت با آن برخورد می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه حضور داعش در استان دیالی عراق که هم مرز با استان‌های ایلام و کرمانشاه ماست، یک حضور منسجم نیست افزود: یکی از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های داعش این است که در استان‌های مختلف عراق افرادی را استخدام می‌کند که در مواقع لزوم با آنها ارتباط و از آنها استفاده شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: با توجه به ارتباطات مستشاری ایران و عراق این نیروها شناسایی و در یک حرکت منسجم توسط پلیس و ارتش عراق دستگیر شدند و ضربه مهلکی به این گروه تروریستی وارد شد.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه حضور داعش در استان دیاله یک حضور کمرنگ است خاطر نشان کرد: این به آن معنا نیست که ما خیالمان راحت باشد و همواره رصد و توجه را درنظر داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار