از امروز آغاز شد؛

بازپرداخت وجوه خرد سپرده‌گذاران موسسه اعتباری ثامن‌الحجج + جزئیات

مدیرعامل بانک پارسیان گفت: پرداخت وجوه سپرده گذاران خرد از صبح امروز شروع شده است.

تلکیف سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج مشخص شد/ تشریح جزئیات پرداخت وجوه سپرده‌گذاران ثامن الحججبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،پرداخت وجوه خرد و کلان سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن الحجج(ع) بالاخره پس از ماهها کش و قوس و بلاتکلیفی معلوم شد طبق آنچه که پیش از این اعلام شده بود بانک پارسیان نسبت به پرداخت این وجوه اقدام خواهد کرد.

کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در این خصوص گفت: مشتریان اعتباری ثامن‌الحجج از امروز که دارای وجوه کمتر از 30 میلیون ریال هستند و رقم ثبت‌نامی کد ملی آنها به 9 ختم می‌شود می‌تواند به بانک پارسیان مراجعه و وجوه خود را دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: سپرده گذاران باید ابتدا به تعاونی ثامن‌الحجج مراجعه و گواهی خالص قابل پرداخت تعیین شده را از آنجا دریافت و به بانک پارسیان ارائه نمایند تا اگر سپرده گذار تسهیلات، تعهد یا سپرده‌ای داشته باشد در این گواهی ذکر شود.

پرویزیان افزود: اطلاعات هویتی فرد شامل مشخصات شناسنامه باید در این گواهی ذکر و به امضای شعبه تعاونی رسیده باشد همچنین دو نفر از اعضای آن شعبه گواهی وی را تأیید نمایند و بعد آن را در یک پاکت بسته به بانک پارسیان تحویل نمایند؛ پس از آن  بانک پارسیان  بر اساس فهرست ابلاغی و وجوه را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل بانک پاسیان اضافه کرد: سپرده گذاران در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره تلفن‌های اعلام شده در شعب تماس حاصل نمایند.

وی افزود: از امروز پرداخت وجوه کمتر از 30 میلیون ریال آغاز و از سوم اسفند ماه وجوه 50 میلیون ریالی و 100 میلیون ریال پرداخت خواهد شد بنابراین افراد نباید نگران باشند چرا که محدودیتی در زمینه بازپرداخت وجوه وجود ندارد.

پرویزیان تأکید کرد: کسانی که بالاتر از 10 میلیون تومان سپرده دارند باید منتظر ابلاغیه بانک مرکزی باشند.

وی افزود:  یک میلیون و 260 هزار سپرده در این موسسه به ثبت رسیده است.

مدیرعامل بانک پارسیان ادامه داد: نکته بعدی اینکه تعاونی ثامن‌الحجج در سراسر کشور شعباتی داشته و ممکن است که بانک پارسیان در این مناطق شعبه ای نداشته باشد در این راستا تمهیداتی اندیشیده شده تا افراد بتوانند وجوه خود را در آینده نزدیک با مراجعه به سایت بانک پارسیان دریافت نمایند.

جزئیات پرداخت وجوه سپرده گذاران ثامن الحجج

تلکیف سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج مشخص شد/ تشریح جزئیات پرداخت وجوه سپرده‌گذاران ثامن الحجج

پرداخت وجوه سپرده گذاران ثامن الحجج از امروز در کلیه شعب این بانک و برای سپرده گذاران خرد شروع می شود.

بر این اساس، سپرده‌ها در سه سطح کمتر از سه، پنج و 10 میلیون تومان و در دوره های مختلف پرداخت خواهد شد. به گونه ای که دارندگان سپرده های تا سقف سه میلیون تومان از 13 بهمن تا سوم اسفند ماه، دارندگان سپرده های تا سقف پنج میلیون تومان از سوم اسفند و همچنین صاحبان سپرده های تا سقف 10میلیون تومان نیز می‌توانند از 10 اسفند ماه سال جاری با مراجعه به شعب بانک پارسیان، سپرده‌های خود را تعیین تکلیف کنند.

این در حالی است که واجدین شرایط باید با مراجعه به شعبه مربوطه تعاونی اعتبار ثامن الحجج و دریافت گواهی مرتبط، با در دست داشتن اصل و تصویر کارت ملی، شناسنامه و گواهی، از تاریخ‌های اعلام شده به یکی از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور مراجعه کنند. در عین حال که در صورت عدم مراجعه در تاریخ‌های مشخص شده، این امکان در تاریخ‌های بعدی نیز وجود خواهد داشت.

سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج می‌توانند بر اساس عدد آخر کد ملی خود برای تعیین تکلیف وضعیت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 الی 18 در کلیه شعب، روزهای پنجشنبه از ساعت 12 الی 16 در کلیه شعب (به جز روز 22 بهمن ماه) و همچنین روزهای جمعه فقط در شعب شهرستان از ساعت 8 الی 13 (به جز روز 23 بهمن ماه) مراجعه کنند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار