زنجان؛

بهره برداری از 52 پروژه کشاورزی در استان زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: همزمان با ایام دهه فجر از 52 پروژه کشاورزی در استان زنجان بهره برداری می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛عزتمندی،خودباوری و استقلال و خودکفایی را در عرصه تولید از مهمترین وجوه قابل تبیین در این ایام، در فضایی سراسر شور و شادی برشمرد.

جعفری این ایام را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی و توسعه روستایی در بعد محرومیت زدایی و تححق عدالت اجتماعی،توسعه امنیت و سلامت غذایی،صیانت از آب و خاک ومنابع طبیعی، ترویج راهکارهای مناسب در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی به عنوان بهترین راهکار توسعه اقتصادی کشور، مستند سازی ابتکارها و خلاقیت انجام گرفته در عرصه کشاورزی و تقویت هر چه بیشتر روحیه افتخار آفرینی بخش کشاورزی دانست.

وی از به بهره برداری رسیدن 52 پروژه در بخش کشاورزی در استان زنجان خبر داد. و افزود این پروژه ها شامل واحدهای پرورش گاو شیری، بره پرواری، گوساله پرواری،نیمچه گوشتی، پرورش بوقلمون، احداث گلخانه، پرورش قارچ خوراکی، احداث استخر بتنی پرورش ماهی، احداث سردخانه، احداث کارخانه چیپس سیب زمینی، احداث کارخانه خوراک آبزیان، پروژه های آبیاری تحت فشار، لوله گذاری و انتقال آب، احیاء و مرمت قنات و احداث پل می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اعتبار کل این پروژه ها را بیش از344.7 میلیارد ریال اعلام کرد وگفت:افتتاح این واحدهای تولیدی، ضمن تثبیت اشتغال در پروژه های آب وخاک، دست کم 282 نفر نیز اشتغالزایی در سایر پروژه ها به همراه خواهد دhaj.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.