نگرانی شدید محافل صهیونیستی از ادامه انتفاضه

بسیاری از صهیونیست‏‎ها امید داشتند انتفاضه قدس هرگز به یک ماه نرسد و خاتمه یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری قدس، محافل صهیونیستی در پی ادامه انتفاضه قدس در چهارمین ماه متوالی آن، از اوضاع امنیتی، اقدامات کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ادامه عملیات فلسطینی‎ها که حتی دقیق تر و خطرناک تر از قبل هم شده است، ابراز نگرانی کردند.

این در حالی است که بسیاری از صهیونیست‏‎ها امید داشتند انتفاضه قدس هرگز به یک ماه نرسد و خاتمه یابد اما با گذشت چهارمین ماه از انتفاضه، همچنان شعله‎های آن بر سر نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست‎ زبانه می کشد.

این مسئله باعث شده است که حتی ادامه حیات حکومت ائتلافی به رهبری حزب لیکود به خطر بیفتد و صدای مخالفان درباره لزوم تغییر سیاست‎ها در قبال فلسطینی‎ها  و ناکارآمد بودن سیاست فعلی بیشتر از گذشته به گوش می‎برسد.

این وضع باعث شده است ناامیدی ساکنان فلسطین اشغالی از آینده خود در پی ادامه بحران امنیتی به اوج خود برسد و به اذعان صهیونسیت ها این احساس ناامنی در تاریخ شکل گیری رژیم صهیونیستی از سال 1948 تاکنون بی سابقه بوده است.

همچنین عملیات اخیر یک عضو دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین که براثر آن سه نظامی صهیونیست به شدت زخمی شدند ، موج جدید انتفاضه را رقم زده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار